کد خبر: 09090058510
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

پرداخت بیش از ۶۷۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی از سوی بانک رفاه

بانک رفاه با پرداخت بیش از ۶۷۳هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی در ۷ماهه ابتدایی سال جاری، به سهم خود گامی بلند در راستای تحقق اهداف شعار سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» برداشته است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک رفاه، این تسهیلات با هدف حمایت از تولید ملی به بخش‌های مختلف اقتصادی شامل آب و کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، خدمات، بازرگانی و… پرداخت شده است.

براساس این گزارش، بانک رفاه همچنین به منظور اشتغال‌زایی و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی کشور از ابتدای سال جاری تا اواسط آبان، بیش از ۴۸۰۰میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط پرداخت کرده است.

این گزارش می‌افزاید، بانک رفاه همچنین با هدف تسهیل مبادلات اقتصادی و به تبع آن حمایت از رونق اقتصادی کشور، حدود ۳۷هزار ضمانت‌نامه ریالی به ارزش حدود ۸۴هزار میلیارد ریال در ۷ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰، صادر کرده است.

بانک رفاه به‌عنوان یک بانک اجتماعی، در سال‌های اخیر علاوه بر ارائه خدمات مرسوم بانکی، اقدامات بسیار گسترده‌ای نیز در حوزه مسئولیت اجتماعی داشته است که از آن جمله می‌توان به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و ازدواج و تهیه جهیزیه اشاره کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا