کد خبر: 290601102127
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

پرداخت تسهیلات بانک کارگشایی از مرز ۷۵ هزار فقره گذشت

پرداخت تعداد وام قرض الحسنه و تسهیلات جعاله رفع احتیاجات ضروری بانک کارگشایی در مجموع طی پنج ماه ابتدای امسال از مرز ۷۵ هزار فقره گذشت.

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک کارگشایی یکی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است که به منظور گره گشایی از مشکلات و رفع نیازهای فوری و احتیاجات ضروری افراد محروم و نیازمند جامعه از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه تعداد ۷۵ هزار و ۷۷۵ فقره وام قرض الحسنه و تسهیلات جعاله رفع احتیاجات ضروری به ارزش بیش از هفت هزار و ۴۱۲ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

بانک کارگشایی می کوشد در مواقع ضروری با حداقل زمان در ازای ترهین طلاجات با پرداخت تسهیلات جعاله و وام قرض الحسنه برای کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و … در کنار مشتریان خود باشد.

بانک کارگشایی در این مدت نیز تعداد ۳۴ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بیش از ۷۸۲ میلیارد ریال و تعداد ۴۱ هزار و ۷۷۱ فقره تسهیلات جعاله به ارزش بیش از شش هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

این بانک به عنوان یکی از واحد های بانک ملی ایران با اعتقاد و باوری عمیق به صورت پیوسته و مستمر در مسیر اجرا و ایفای مسئولیت اجتماعی خود تاکنون تلاش کرده تا با پرداخت تسهیلات جعاله و قرض الحسنه موجب گره گشایی از مشکلات اقشار محروم و نیازمند و زمینه ساز کمک به رفع نیازهای فوری و احتیاجات ضروری متقاضیان باشد تا این هدف و آرمان اجتماعی هر سال پر رنگ تر و پویاتر از قبل محقق شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا