کد خبر: 06040034636
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

پرداخت تسهیلات بیشتر به مشتریان خوش‌حساب

بانک مسکن اعلام کرد با پرداخت اقساط تسهیلات از سوی مشتریان در موعد زمانی مقرر، امکان پرداخت تسهیلات بیشتر به مشتریان فراهم می‌شود.

به گزارش هیبنا، بانک مسکن از مشتریان و تسهیلات گیرنده‌های این بانک در بخش‌های مختلف اعم از ساخت وخرید مسکن درخواست کرد تا با پرداخت به موقع اقساط تسهیلات دریافتی خود این بانک را در ادامه روند تسهیلات‌دهی به سایر متقاضیان و مشتریان همیاری کنند.

در حالی‌که هم‌اکنون حجم قابل توجهی از تسهیلات اعطا‌شده از سوی بانک مسکن به مشتریان و تسهیلات‌گیرنده‌های این بانک در پروسه بازپرداخت قرار داشته اما بخش زیادی از این مطالبات از سوی مشتریان به بانک بازپرداخت نشده است، بانک مسکن بار دیگر از این مشتریان درخواست کرد با بازپرداخت به موقع تسهیلات خود و پرداخت بدهی‌های تسهیلاتی زمینه را برای افزایش و تقویت توان مالی بانک به منظور پرداخت حجم بیشتری از تسهیلات به سایر متقاضیان فراهم کنند.

کارشناسان بانک مسکن به آن دسته از مشتریانی که اقساط معوق دارند توصیه می‌کنند با رجوع به شعب بانک مسکن و یا سایت بانک مسکن برای اطلاع از آخرین طرح‌های مربوط به بخشودگی جرایم ناشی از دیرکرد پرداخت اقساط معوق اقدام کنند و از این طریق به پرداخت مطالبات معوق بانک مسکن در موعد مقرر اقدام کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا