کد خبر: 07030184375
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

پرداخت تسهیلات و حمایت بانک قرض الحسنه رسالت از شرکت های دانش بنیان

بانک قرض الحسنه رسالت در قالب تفاهم نامه با صندوق نوآوری و شکوفایی و با پرداخت تسهیلات از شرکت های دانش بنیان حمایت می کند.

تصویرمدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با بیان این خبر گفت: در چند سال اخیربا صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان سازمان حامی شرکت های دانش بنیان همکاری دو مجموعه شکل گرفته و در قالب سه طرح مختلف به شرکت های دانش بنیان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.

محمدحسین حسین زاده با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان که عضو سامانه غزال هم هستند، می توانند از این تسهیلات برخوردار شوند، افزود: درطرح اول با عنوان “اشتغال پایدار” به ازای هر فرد ۳۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماهه تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

در این طرح به شرکت های که زمینه اشتغال حداکثر ۱۵نفر را فراهم کرده اند ۴۵۰ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه تسهیلات پرداخت خواهد شد. در این طرح امکان پرداخت تسهیلات به افراد حقیقی هم وجود دارد.

وی طرح “سرمایه بذری” که به شرکت های شتاب دهنده پرداخت می شود را از دیگر طرح های این تفاهم نامه برشمرد و افزود: در این طرح، شرکت های دانش بنیانی که به عنوان شتاب دهنده  مشخص شده اند تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان می توانند تسهیلات قرض الحسنه با اقساط ۳۶ ماهه از این بانک دریافت نمایند.

حسین زاده “ودیعه ملک” را طرح سوم این تسهیلات عنوان کرد و اظهارداشت: تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی این طرح نیز برای توسعه فضای کسب و کار شرکت های دانش بنیان تعریف شده و به شرکت های دانش بنیان مستعد رشد و توسعه تعلق می گیرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا