کد خبر: 10120072218
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

پرداخت حدود ۹ هزار میلیارد تومان به سازندگان در طرح نهضت ملی مسکن

به گفته مدیرعامل بانک‌ مسکن در طرح نهضت ملی مسکن ۷هزار و ۹میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان و هزار و ۹۳۳میلیارد تومان از محل تسهیلات به حساب سازندگان پرداخت شده است.

محمود شایان در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درخصوص تازه‌ترین وضع افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در آن بانک و پرداخت تسهیلات به سازندگان اعلام کرد: تاکنون حدود ۳۱۴هزار و ۱۳۶نفر در بانک مسکن برای طرح نهضت ملی مسکن حساب افتتاح کردند که از این میزان ۲۰۱هزار و ۶۶۶نفر آورده خود را به حساب طرح نهضت ملی مسکن واریز کردند.

شایان جمع آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن را ۱۲هزار و ۸۹۷میلیارد تومان برشمرد و افزود: از جمع آورده متقاضیان تاکنون ۷هزار و ۹میلیاردتومان به حساب سازندگان واریز شده و ۵هزار و ۸۸۸میلیاردتومان نیز نزد بانک است تا بنا به درخواست دستگاه‌های متولی به سازندگان پرداخت شود.

او ادامه داد: از محل تسهیلات نیز تاکنون هزار و ۹۳۳میلیاردتومان به حساب سازندگان پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک مسکن توضیح داد: تعداد ۷هزار و ۴۳۷پروژه به تعداد ۱۴۳هزار و ۳۵۲واحد به بانک معرفی شد. تاکنون ۱۹۴پروژه به تعداد ۷هزار و ۵واحد به دفترخانه معرفی و هزار و ۱۳۳پروژه به تعداد ۳۸هزار و ۲۴۷واحد قراردادشان منعقد شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا