کد خبر: 220701104431
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

پرداخت صد درصد سهمیه وام ازدواج و فرزندآوری بانک دی

طبق سهمیه بانک دی برای تسهیلات فرزندآوری و آسان‌سازی‌هایی که در این زمینه انجام شد، صد در صد سهمیه این بانک تا پایان شهریورماه پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی در گفتگو با ایبنا ضمن اعلام خبر پرداخت ۱۰۰ درصدی سهیمه تسهیلات ازدواج و فرزند اوی این بانک گفت: تسهیلات خرد به چند بخش تقسیم می‌شود.

یک بخش آن نیاز مردم تحت عنوان مرابحه و تسهیلات احتیاجات ضروری و بخش دیگر هم تسهیلات ازدواج و فرزندآوری است. این تسهیلات زیر سقف ۲۰۰ میلیون تومان است و از آن تحت عنوان تسهیلات خرد نام برده می‌شود.

وی افزود: امروز مزدوجینی که بر اساس ساز و کار فراهم شده از طریق سایت بانک مرکزی، بانک مورد نظر خود را «بانک دی» انتخاب کرده‌اند، به سرعت نتیجه گرفته‌اند.

در واقع برای تسهیلات ازدواج در بانک دی صف انتظار وجود ندارد. به این معنا، بانک دی بر اساس ساز و کار بانک مرکزی،پس از کامل شدن پرونده متقاضی، در مدت ۲۴ ساعت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به حساب آنها واریز خواهد کرد.

قیطاسی تاکید کرد: بانک دی ۹۱ شعبه در سطح کشور دارد که امروز صف انتظار یا به عبارت بهتر صف پرداخت تسهیلات ازدواج در این بانک ۴ یا ۵ نفر است.

مدیعامل بانک دی افزود: در بحث تسهیلات خرد فرزند‌آوری هم به همین شکل رفتار شده است. طبق سهمیه بانک دی برای تسهیلات فرزندآوری و آسان‌سازی‌هایی که در این زمینه انجام شد، صد در صد سهمیه این بانک تا پایان شهریورماه پرداخت شده است.

از این بابت هم مشتریان عزیزی که از شعب بانک دی درخواست تسهیلات داشته اند، آن را دریافت کرده اند و متقاضی در صف انتظار وجود ندارد.به عبارتی دیگر، سهمیه قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری بانک دی صددرصد پرداخت شده و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا