کد خبر: 071101118493
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

پرداخت منصفانه و عادلانه خسارت زیان‌دیدگان

مدیرعامل بیمه سینا در جمع کارکنان و نمایندگان شعبه بندرعباس بر تکریم مشتریان و پرداخت منصفانه، به موقع و منظم خسارت‌ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه سینا؛ عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل شرکت در حاشیه بازدید از شعبه بندرعباس و دومین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی در جمع کارکنان و نمایندگان این شعبه با اشاره به اهمیت منابع انسانی در پیشبرد اهداف و تعالی شرکت گفت، کارکنان جزء دارایی‌های حقیقی یک شرکت محسوب می‌شوند از همین رو یکی از الزامات پیمودن مسیر حرفه‌ای و تخصصی در صنعت بیمه، وجود کارکنان متعهد و متخصص است که بیمه سینا از این موهبت بهره‌مند است.

مدیرعامل بیمه سینا افزود: اگر صنعت بیمه چند رکن اساسی داشته باشد، یکی از آن ارکان، شبکه فروش است.

نمایندگان که واسطه بیمه‌گر و آحاد مردم هستند به همین دلیل تلاش، حرکت همگام با مسایل و قوانین روز کشور و فعالیت مستمر، سهم بیشتری از بازار را در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد.

نایب رئیس کمیته انضباطی سندیکای بیمه‌گران ایران با تاکید بر پرداخت حقوق مشتریان به صورت منصفانه و عادلانه تصریح کرد: تکریم، احترام و پرداخت حقوق مشتریان، نخستین گامی است که باید از سوی نمایندگان و شعب که تحت هر شرایطی به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند، برداشته شود.

بدون شک کسب اعتبار در بین مردم و جامعه هدف، دست‌یابی به سود بیشتر در ازای ارائه خدمات با کیفیت، جذب و حفظ مشتریان از دغدغه‌های اصلی شرکت بیمه سینا است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا