کد خبر: 16080053592
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

پرداخت ۱۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون در هفت‌ماهه سال۱۴۰۰

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بازدید از واحدهای مهم اقتصادی لرستان، تسهیلات بانک در هفت‌ماهه ابتدایی سال جاری را ۱۳۵هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌اله مهدیان، در حاشیه نشست با تعدادی از بنگاه‌های اقتصادی بروجرد در سالن فرمانداری بروجرد برگزار شد؛ اظهار کرد: طی سال گذشته بانک توسعه تعاون ۲۱۰هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

او تصریح کرد: این رقم تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی مانند صنعت، معدن، خدمات بازرگانی، کشاورزی، شیلات و …بوده است.

مهدیان اضافه کرد: ۷۰درصد پورتفوی تسهیلات بانک متعلق به بخش تعاون و ۳۰درصد متعلق به سایر فعالان اقتصادی است که از ابتدای سال تا آخر مهر سال جاری نزدیک به ۱۳۵هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰برنامه‌ریزی برای اعطای ۲۵۰هزار میلیارد ریال تسهیلات در کلیه این بخش‌های اقتصادی با اولویت تعاونی‌ها بوده است که تلاش می‌شود این عدد تا ۳۰۰هزار میلیارد ریال نیز نزدیک شود.

او با بیان اینکه تا پایان سال مابقی تسهیلات نیز با برنامه‌ای منظم و دقیق، پرداخت خواهیم داشت افزود: بانک توسعه تعاون جوان‌ترین بانک دولتی با ۴۵۰واحد بانکی در سراسر کشور است که دارای ۴۶۰۰نفر پرسنل است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون بیان کرد: در لرستان ۱۰شعبه بانک توسعه تعاون وجود دارد که ۱۰۰نفر پرسنل مشغول بکار هستند و دو شعبه نیز برای خدمت‌رسانی به کارآفرینان و تعاون‌گران و عموم مردم در بروجرد فعال است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا