کد خبر: 30010022910
بانک و بیمهروزنامه

پرداخت ۲۰درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون در طرح اشتغال روستایی

مدیرعامل بانک توسعه تعاون از سهم ۲۰درصدی متقاضیان نهادهای حمایتی در سبد تسهیلات پرداختی این بانک در طرح اشتغال روستایی خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون اظهار کرد: ایجاد اشتغال و ارتقاء سطح اقتصادی مناطق محروم از مهم‌ترین اهداف و کارکردهای بانکداری توسعه‌ای است و آیین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های پرداخت تسهیلات طرح‌های ملی به نحوی تهیه شده تا شرایط مناسبی جهت انجام عملیات اعتباری این بخش‌ها فراهم آید.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: رقم تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در طرح اشتغال پایدار روستایی در حدود ۲۵هزار میلیارد ریال است که بیش از ۵۱۰۰میلیارد ریال سهم متقاضیان نهادهای حمایتی بوده است و این رقم دلالت بر سهم ۲۰درصدی نهادهای حمایتی در پرداختی‌های طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری دارد.

مهدیان به همکاری‌های گسترده میان این بانک و کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهادهای مسئول و سیاست‌گزار اقشار حمایتی جامعه یاد کرد و ابراز امیدواری کرد با همکاری بانک و این سازمان‌ها در طرح‌های ملی، نتایج درخور و مناسبی در شاخص‌های اشتغال و تولید فراهم آید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا