کد خبر: 30010022901
بانک و بیمهروزنامه

پرداخت ۲۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مولد استان گلستان از سوی بانک سپه

مدیر شعب بانک سپه در استان گلستان اعلام کرد با تدابیر اتخاذشده در زمینه سیاست‌گذاری و عملکرد همکاران در سطح اجرایی، بانک سپه حضور و مشارکت فعالی در طرح‌های توسعه‌ای، حمایتی و اشتغال‌آفرین داشته و در سال گذشته، ۲۵هزار و ۶۰۷میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، فیروز یازرلو، مدیر شعب بانک سپه در استان گلستان اظهارکرد: عملکرد درخشان بانک سپه در استان سبب شده است تا این بانک به عنوان بانکی که توانسته نام خود را در فضای استان به خوبی شکل دهد توانسته با ایجاد اقبال عمومی، آینده خوبی برای بانک رقم زند.

او میزان مانده منابع بانک سپه در استان گلستان در سال گذشته را ۵۹هزار و ۵۲میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه حکایت از رشد ۱۷درصدی دارد.

یازرلو ادامه داد: از مجموع تسهیلات پرداختی در سال گذشته، سهم حوزه صنعت ۲۵درصد، کشاورزی ۱۰درصد، بازرگانی ۱۲درصد، مسکن ۱۰درصد و خدمات ۱۵درصد بوده است.

مدیر شعب استان گلستان گفت: سال گذشته بانک سپه در استان گلستان هزار و ۴۹۶فقره تسهیلات ازدواج، چهار هزار و ۴۶۶فقره تسهیلات آسیب‌دیدگان ناشی از حوادث قهری، هزار و۳۴۰فقره تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی پرداخت کرده است.

او افزود: تعداد کل پایانه‌های فروشگاهی بانک سپه در استان گلستان هشت هزار و ۲۳۷است. همچنین کارسازی پایانه‌های فروشگاهی به تعداد سه هزار و ۷۱۵دستگاه رسیده که دارای رشد ۱.۲درصدی است.

او در ادامه تعداد دستگاه‌های ATMبانک در سطح استان را ۲۱۳دستگاه اعلام کرد.

یازرلو تصریح کرد: در حوزه ضمانت‌های بانکی نیز شاهد صدور انواع ضمانت‌نامه‌های ریالی به مبلغ ۳۲۴میلیارد ریال هستیم که نسبت به مدت مشابه رشد ۲۳درصدی را تجربه کرده است.

به گفته او، سال گذشته بانک سپه در استان گلستان تعداد ۷۱فقره تسهیلات به واحدهای کوچک و متوسط و هزار و ۱۷۲فقره تسهیلات ویژه آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا و ۳۷۲فقره تسهیلات کمک ودیعه مسکن پرداخت کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا