کد خبر: 03030028696
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

پرداخت ۵۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های اقتصادی از سوی بانک رفاه

بانک رفاه در راستای شفافیت در اطلاع‌رسانی، گزارش تسهیلات اعطایی خود در فروردین سال جاری در بخش‌های مختلف اقتصادی، بنگاه‌های کوچک و متوسط، ضمانت‌نامه‌های صادره ریالی، قرض‌الحسنه اعطایی ازدواج و تهیه جهیزیه، اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی مددجویان سازمان بهزیستی کل کشور، کمیته امداد امام خمینی (ره) و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق توسعه ملی و طرح‌های حوزه اعتباری را تشریح کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک رفاه، در فروردین سال جاری، در بخش‌های آب و کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، خدمات، بازرگانی و متفرقه بیش از ۵۲هزار و ۳۹۳میلیارد ریال و بنگاه‌های کوچک و متوسط ۸۰۰میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

این بانک در دوره زمانی یادشده، تعداد ۳۳۷فقره تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال‌زایی و کارفرمایان طرح‌های مددجویی به مبلغ بالغ بر ۱۲۲میلیارد و ۸۶۲میلیون ریال به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.

بانک رفاه همچنین در مقطع فروردین سال جاری، بیش از ۱۷۴میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع قراردادهای سپرده‌گذاری صندوق توسعه ملی اعطا کرده است و در همین دوره زمانی، بالغ بر ۷هزار ۷۶۹میلیارد ریال انواع ضمانت‌نامه‌های ریالی به تعداد ۱.۸۸۷فقره نیز صادر کرده است.

همچنین شعب این بانک از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه نزد خود تعداد ۸۶۲فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ بیش از ۶۱۰میلیارد ریال و در طرح‌های فعال حوزه اعتباری، ۹۲۹میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا