کد خبر: 13120072471
اقتصادبازارها و خدمات مالیبورسروزنامه

پرسپولیس ۳۳۸۷ و استقلال ۲۹۱۰ ریال تعیین قیمت شد

 از روز یکشنبه هر کد معاملاتی اجازه خرید ۳۰۰هزار تومان از سهام سرخابی‌ها را دارد

براساس وعده‌های داده‌شده، قرار بر این است پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روز یکشنبه (۱۵ اسفند) براساس قیمت تعیین‌شده آغاز و تا ۳۰ روز ادامه یابد.

به گزارش ایرنا، طلسم ۲۴ ساله واگذاری سرخابی‌ها بعد از تداوم پیگیری‌هایی که از سوی دولت سیزدهم صورت گرفت، شکسته شد و عرضه سهام این دو باشگاه بزرگ در روز یکشنبه (۱۵ اسفند) انجام می‌شود.

بر اساس آخرین اطلاعیه منتشرشده از سوی فرابورس، یک میلیارد و ۲۳۶ میلیون و ۹۹ هزار و ۶۵۶ سهم جدید استقلال ناشی از سلب حق تقدم در نماد معاملاتی «استقلال» از تاریخ ۱۵ اسفند به مدت ۳۰ روز (تا زمان اتمام پذیره‌نویسی) پذیره‌نویسی خواهد شد.

همچنین طبق تصمیمات اتخاذشده قرار بر این است تا به هر یک از هواداران باشگاه استقلال تعداد یک هزار و ۳۰ سهم با قیمت دو هزار و ۹۱۰ ریال تعلق گیرد و آمار موجود حاکی از آن است که هر سهامدار نیازمند ۳۰۰ هزار تومان نقدینگی برای مشارکت در این پذیره‌نویسی هستند.

از سوی دیگر قرار است یک میلیارد و ۳۴ میلیون و ۸۴۰ هزار و ۵۶۷ سهم جدید پرسپولیس از محل سلب حق تقدم در نماد معاملاتی «پرسپولیس» از تاریخ ۱۵ اسفند به مدت ۳۰ روز پذیره‌نویسی (تا زمان اتمام پذیره‌نویسی) شود.

در سهام باشگاه پرسپولیس به هر سهامدار تعداد ۸۸۵ سهم با قیمت سه‌هزار و ۳۸۷ ریال اختصاص پیدا می‌کند، سهامداران برای خرید سهام این باشگاه نیاز به ۳۰۰هزار تومان نقدینگی دارند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا