کد خبر: 20129918751
بازارها و خدمات مالیجهان

پرواز قیمت بیت کوین / ارزهای دیجیتال گران شدند

قیمت انواع ارزهای دیجیتال امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها ارزهای دیجیتال روندی صعودی در پیش گرفته‌اند، با این حال کارشناسان رمز ارزها همواره تاکید می‌کنند که اکنون بیت کوین و برخی ارزهای دیجیتال به اوج قیمت خود رسیده‌اند و سرمایه گذاری بر روی آنها اشتباه است چرا که احتمال افت مجدد قیمت‌ها وجود دارد.

یک بانک آلمانی به نام دونر- رویشل که در هامبورگ مستقر است، به نخستین بانک این کشور تبدیل شده که امکان خرید و نگهداری ارز‌های دیجیتالی را برای مشتریانش فراهم کرده است.

همچنین شرکت نروژی اکر اسا که بیشتر در حوزه نفت و گاز فعال است هم اعلام کرده ۵۸ میلیون دلار در بازار ارز‌های دیجیتالی سرمایه گذاری و یک واحد مخصوص به این ارز‌ها را هم در شرکت خود ایجاد خواهد کرد.

در ادامه ورود شرکت‌های سرمایه گذاری به بازار ارز‌های دیجیتالی، کمپانی چینی میتو نیز اعلام کرده ۴۰ میلیون دلار در این بازار سرمایه گذاری کرده است. از این مبلغ ۱۷.۹ میلیون دلار صرف خرید بیت کوین و ۲۲.۱ میلیون دلار هم صرف خرید اتریوم شده است.

شرکت کوین فلیپ نیز در آمریکا اعلام کرده که امکان پشتیبانی از رمزارز دوج کوین در خودپرداز‌های این شرکت فراهم شده است. پیش از این حدود  یک هزار و ۸۰۰ دستگاه این شرکت از بیت کوین پشتیبانی می‌کردند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۹۸.۹۶ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۸.۸۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۰۶.۸۳ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۲.۱۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۳.۱۴ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۲.۵۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۲۰ اسفند را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین ۵۳,۵۶۹ ۱,۳۲۸,۹۴۹,۸۰۹
اتریوم ۱,۷۹۸ ۴۴,۶۲۵,۷۴۶
بایننس کوین ۲۷۹.۱۷ ۶,۹۲۵,۶۴۹
تتر ۱ ۲۴,۸۰۸
کاردانو ۱.۱۵ ۲۸,۵۲۹
پولکادات ۳۷.۳۶ ۹۲۶,۸۲۶
ریپل ۰.۴۶ ۱۱,۵۶۷

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا