کد خبر: 090303161337
جامعه و فرهنگ

پنجمین دوره المپیاد ورزشی کودکان آینده ساز شهر تهران

پنجمین دوره المپیاد ورزشی کودکان آینده ساز شهر تهران با محوریت استعدادیابی، آموزش و توانمندسازی کودکان کار و خیابان با حضور ۲۲ تیم از ۳۸ مرکز پرتو تهران در مجموعه ورزشی آیت الله کاشانی منطقه ۱۲ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲؛ وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه اظهار داشت: این المپیاد ورزشی ویژه پسران و دختران کار و آینده ساز به همت اداره ورزش منطقه ۱۲ و با همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران با عنوان یادواره شهدای اهل خدمت آغاز شد.

وی افزود: ارتقاء سطح سلامت جسمی و کاهش آسیب های اجتماعی کودکان کار و خیابان، توسعه ورزش همگانی و افزایش شور و نشاط در بین کودکان کار و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در شناسایی و پرورش استعدادهای برتر از جمله اهداف این المپیاد ورزشی است.

وحید رضا انارکی محمدی ادامه داد: این برنامه ویژه کودکان کار در قالب رشته های ورزشی فوتبال، آمادگی جسمانی، دارت و… به اجرا در آمد که همگی کودکان به لباس وکفش ورزشی با شعار ورزش برای همه تجهیز شدند.

پیش از شروع این مسابقات ، جمعی از کودکان کار شرکت کننده در این المپیاد، با حضور در خانه پدری سردار شهید سید مهدی موسوی از شهدای سانحه دلخراش سقوط بالگرد رئیس جمهور ، ضمن ادای احترام به مقام شهید از خانواده ایشان برای حضور در این المپیاد کسب اجازه کردند.

گفتنی است مراسم اختتامیه این مسابقات در رده سنی نوجوانان دختر وپسر در ۲۳ خردادماه همزمان با روز جهانی مبارزه با کار کودکان، برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا