کد خبر: 01010020006
اخبار شرکت ها

پیام تبریک مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۰۰

حلول سال نو خورشیدی و فرارسیدن نوروز باستانی، جلوه ای از قدرت لایزال حق تعالی است.بر خود واجب می دانم از زحمات و تلاش های بی شائبه و شبانه روزی خانواده بزرگ فولاد سنگان، در ارائه خدمات صادقانه و متعهدانه در راستای تعالی روزافزون این شرکت ، تشکر نمایم.

ما در سال ۱۳۹۹ در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید و تلاش مستمر در عینیت بخشی به اهداف گام دوم انقلاب درجایگزینی معدن بجای نفت، با همت فولادین شما ، پروژه کنسانتره سازی این شرکت را در شرق کشور با ظرفیت ۵ میلیون تن در سال افتتاح نمودیم.

تلاش جمعی وکارتیمی الهام گرفته از فرهنگ والای سازمانی در این سال، منتج به انتخاب فولاد سنگان بعنوان برترین شرکت صنعتی در بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور و دریافت تقدیرنامه یک ستاره تعالی سازمانی، در اولین سال حضور گردید و انشالله با همدلی و وفاقی که در بین شما سراغ دارم، شاهد تحقق اهداف تولیدی در این سال خواهیم بود.

سعی وافر شما در تولید بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندله و سبقت گرفتن از برنامه پیش بینی  با رشد تولید ۱۳۰ درصدی در سال، نشان از منش والا و همت ستودنی شما در عرصه های تولید صنعتی و پیشرفت اقتصادی کشوراست که خوشبختانه با افتخار آفرینی شما فولاد مردان، از قله های رفیع توانستن هم گذر کردیم.

انشالله در سال ۱۴۰۰ با تکیه بر الطاف نامتنهی پروردگار، با برنامه ریزی و تدوین صحیح اهداف ، مدیریت و بروز رسانی سیستم های جاری در شرکت، با الهام از تجارب ارزنده  گام های بلندی در مسیرمتعالی شدن فولاد سنگان برخواهیم داشت.

 در پایان ضمن تبریک مجدد فرارسیدن نوروز باستانی، با تفال نیکو و با امـید به فضل و رحمت الهی، آرزوی سالی سراسر شادی و سربلندی برای شما ، خانواده محترمتان و مردم عزیز کشورمان از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا