کد خبر: 12100063382
اخبار شرکت ها

پیام تبریک مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت دهمین سالروز افتتاح این شرکت

متن پیام تبریک مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت دهمین سالروز افتتاح این شرکت به شرح زیر است:

١٢ دی ماه، دهمین سالروز افتتاح شرکت فولاد هرمزگان را به همه ذینفعان شرکت و مردم شریف ایران تبریک عرض می نماییم.

ده سال از افتتاح فولاد هرمزگان دومین شرکت بزرگ فولادی پس از انقلاب که به دستان توانمند متخصصان داخلی ساخته شده گذشت و این شرکت با افتخار به دهه دوم زندگی خود وارد شد.

اکنون بر خود می بالیم که با اقتدا به سلیمانی ها و شهدای انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه و در شرایط همه گیری بیماری کرونا با یاری خداوند و شما کارکنان توانمند، کوشا و متخصص فولاد هرمزگان همچنان پله های ترقی و تعالی را پیموده و توانسته ایم با تداوم تولید و کسب رکوردهای پی در پی در پویایی اقتصاد کشور نقشی موثر را ایفا نماییم.

کسب افتخارات گوناگون در تولید، فروش، بومی سازی قطعات، پژوهش و فناوری نشان از هدف گذاری این شرکت برای کسب قله های موفقیت و تحقق اهداف عالیه شرکت به دستان توانمند شما می باشد.

اطمینان دارم با اجرایی شدن طرح های توسعه ای تولید ورق عریض، افزایش تولید زیر سقف و فولاد ستاره سیمین هرمز با استفاده از توان شرکت های داخلی و دانش بنیان، آینده درخشانی در انتظار فولاد هرمزگان است و این شرکت به زودی همچون نگینی در کشور و خاورمیانه خواهد درخشید.

اینجانب دهمین سالروز افتتاح شرکت فولاد  هرمزگان‌ را به شما همکاران گرامی و سایر ذینفعان محترم شرکت تبریک عرض نموده و آرزوی سلامتی و سربلندیتان را از خداوند متعال خواستارم و آرزومندم هر یک از ما بتوانیم با تأسی از راه سردار دل ها و رهنمودهای ولی امر مسلمین نقشی موثر در تنومند سازی درخت پر برکت انقلاب ایفا نماییم.

عطالله معروخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا