کد خبر: 140302129085
اخبار شرکت هابانک و بیمه

پیام تسلیت مدیرعامل بانک شهر به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد

دکتر سید محمد مهدی احمدی مدیر عامل بانک شهر در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را به عموم مردم ایران و همکاران بانک شهر تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام پربرکت جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین در پانزدهم خرداد سال چهل و دو شمسی را به عموم مردم بزرگوار کشور و همکارانم در خانواده بزرگ بانک شهر تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

بی گمان، شخصیت راسخ امام خمینی (ره) الگوی یگانه و ارزشمندی است برای همه آزادی خواهان جهان که با درایت، آینده نگری و توسعه خواهی، اسلام ناب محمدی (ص) را احیا و با رهبری بی بدیلش کشور عزیزمان ایران اسلامی را به سدی استوار و نفوذ ناپذیردر برابر دژخیمان مبدل ساخته و عزت، خودباوری، استقلال و برابری و برادری را به ارمغان آورده است.

مردم مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد، یکپارچه و منسجم، لبیک گویان به فرمان رهبری آزاده و خردمند، به میدان آمدند و قیامی را به پا کردند که نقطه عطف انقلاب اسلامی در سال های بعد شد.

در سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و معمار انقلاب اسلامی در حالی به سوگ آن عزیز یگانه می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و دانش آموخته مکتب امام خمینی (ره) حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی ) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) به منزلگاه سعادت هدایت می نماید.

امید به فرداهایی روشن تر و موفق تر را برای ملت بزرگ ایران در ظل توجهات حضرت حق، مسالت دارم.

دکترسیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیات مدیره

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا