کد خبر: 170502134754
اخبار شرکت هابانک و بیمه

پیام مدیرعامل بیمه اتکایی امین به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرعامل بیمه اتکایی امین به مناسبت روز خبرنگاربی شک انجام امور با نیل به آگاهی و شناخت انسان شکل می گیرد. نیاز به دریافت ادراک و تحقق دست یابی به دانستنی‌ها یگانه عنصر در کشف و شهود و رمز گشایی اسرار و معانی است.

به گزارش عصر اقتصاد، پیام مدیرعامل بیمه اتکایی امین به مناسبت روز خبرنگاربه شرح زیر است:

برادر و خواهر ارجمند خبرنگار

سلام علیکم

بی شک انجام امور با نیل به آگاهی و شناخت انسان شکل می گیرد. نیاز به دریافت ادراک و تحقق دست یابی به دانستنی‌ها یگانه عنصر در کشف و شهود و رمز گشایی اسرار و معانی است.

تنویر و روشنی بخشی افکار و اذهان رسالت بی بدیل و درخشانی است که تنها بر عهده صاحبدلان و فرزانگانی است که با طی طریق معرفت و فهم از نیاز جامعه، در راه تبدیل ناشناخته ها به معرف و آگاهی تلاش می‌کنند.

اصحاب عرصه خبر و اطلاع رسانی، تلاشگران بی نام و نشان و بی توقع این ساحت مقدس هستند که در امتداد یک راه روشن و در جهت تحقق یک افق درخشان در مسیری پرتلاطم و خطیر کوشش می‌کنند.

آنان با گذر از سختی ها و کاستی ها همچون مجاهدی کوشا، بی تکلف و بی مدعا، تنها با هدف ارتقا میزان فهم و اطلاعات مردم تلاش می‌کنند تا عنصر آگاهی به سان یک جان جاری در دلهای شیفتگان و مشتاقان آن همچون شهری شیرین روان شود.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خبر و رسانه، برای همه عزیزان تلاشگر عرصه، آرزوی موفقیت داشته و سربلندی آنان را از خداوند متعال خواستارم.

برادر شما

محمدرضا خوش کیش

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا