کد خبر: 300901113642
اخبار شرکت ها

پیام مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مناسبت سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی، سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته مهر در پیامی ضمن تبریک سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران، از تلاش متخصصان این شرکت در مسیر بومی سازی و استقلال صنعت حفاری کشور تقدیر و تشکر کرد.
متن این پیام به قرار زیر است:

همکاران گرامی؛

 چهل و سه سال از تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سال ۵۸ می گذرد. تاسیس شرکت ملی حفاری ایران و ملی شدن فرآیند تولید نفت و گاز یکی از دستاوردهای ارزشمند کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ست که با تلاش و پایمردی کارکنان شریف این شرکت به ثمر نشست.

تلاشگران متعهد و متخصص شرکت ملی حفاری ایران در بیش از چهار دهه گذشته همواره کوشیده‌اند تا در مسیر بومی سازی و استقلال این صنعت راهبردی گام برداشته و با طی مراحل توسعه و پیشرفت، نقش ارزنده خود را در تحقق برنامه های صنعت نفت کشور ایفا نمایند و به راستی فعالیت‌های اثر بخش این مجموعه در حوزه اکتشاف، توسعه و تکمیل چاه‌های نفت و گاز، حضور فعال در میادین مشترک و پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت، توجه به زیر ساخت ها، ارتقای ضریب ایمنی، همکاری با سازندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان در زمینه تولید قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت حفاری و تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص؛ جای تقدیر دارد.

ضمن ارج نهادن به تلاش های شبانه روزی سخت کوشان شرکت ملی حفاری ایران، بر ارتقای جایگاه شرکت در مسیر توسعه، به کارگیری فناوری های نو، رعایت استانداردها، افزایش توانمندی ها و… تاکید داشته و امید دارم این طلایه داران همیشگی خط مقدم تولید با کوشش مجدانه و پیروی از دستورالعمل های از پیش تعیین شده، پیشرفت و تعالی صنعت نفت را رقم زنند.

اینجانب با تبریک اول دی ماه، سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به کلیه کارکنان خدوم شرکت ملی نفت ایران از پروردگار بزرگ برای خدمتگزاران این صنعت عزت، سربلندی، بهروزی و توفیق روز افزون مسالت دارم.

محسن خجسته مهر
معاون وزیر و مدیرعامل

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا