کد خبر: 26030032833
اخبار شرکت ها

پیام مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به مناسبت انتخابات؛ حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات پشتوانه خدمت فرزندان ملت است

انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است. نظام مردم‌سالار دینی نظام حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش در چارچوب آموزه های اسلامی، نظام حکومتی ارزشی برخاسته از مردم و پاسخگو در برابر مردم است.

حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات تضمین کننده اقتدار و امنیت ملی است. مراجعه به رأی آحاد ملت در محوری ترین موضوعات مرتبط با نظام و حاکمیت، آرمان و باوری عمیق و پشتوانه ای برای خدمت صادقانه فرزندان ملت تلقی می‌گردد.

هر انتخابات؛ به منزله نسیمی روحبخش فضای جامعه را تغییر داده و حال و هوایی تازه را همراه با شور امید به آینده‌ای بهتر و تحولی دوباره در شریان کشور جاری می سازد.

شرایط امروز کشور ایجاب می کند ملت بزرگ ایران با حضور گسترده خود پای صندوق های رأی و انتخابی هوشمندانه و مدبرانه ضمن صیانت از آرمانها و دستاوردهای انقلاب، حماسه ای دیگر را در تاریخ رقم زده و راه را برای توسعه و آبادانی میهن بزرگ اسلامی تحت مدیریت دولتی توانمند و برخوردار از پشتوانه حمایت بالای مردمی هموار سازند.

دکتر امیرحسین نادری؛ مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا