کد خبر: 030303160479
اخبار شرکت هاانرژیتولید و بازرگانی

پیام مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به‌ مناسبت روز حماسه و مقاومت

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به‌مناسبت روز حماسه و مقاومت پیامی منتشر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران، سرشار از افتخارات و حماسه‌هایی است که توسط مردان و زنان غیور این سرزمین رقم خورده است و چون نگینی بر آسمان این سرزمین می‌درخشند.

سوم خردادماه روز فتح غرورآفرین خرمشهر به‌عنوان روز حماسه و ایثار و چهارم خردادماه روز دزفول به‌نام روز مقاومت و پایداری، از جمله برجسته‌ترین برگ‌های زرین تقویم ایران اسلامی عزیز است.

سوم خرداد روز اسوه‌ها و چهارم خرداد روز اسطوره‌هاست؛ قهرمانان خوشنام و مجاهدانی که به‌عنوان اسوه‌های ایثار و پیروزی و اسطوره‌های مقاومت و پایداری مایه افتخار ایران و ایرانی هستند.

در شرایطی که در باور دنیا نمی‌گنجید، جوانان عاشورایی ایران توانستند با دستان خالی اما با عزمی راسخ، خرمشهر را از چنگال دشمن بعثی خارج کنند و همزمان با فتح خرمشهر، قله‌های ایثار و جاودانگی را نیز فتح کنند.

این همان فرهنگ مقاومت است که امروز مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و تمام جهان را متاثر از انقلاب اسلامی نموده است.

مقاومت امروز تا قلب کفر نفوذ کرده و بیداری مردم آزاده دنیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از برکات همین مقاومت است که شاکله آن در روز سوم و چهارم خردادماه در خرمشهر و دزفول قهرمان شکل گرفته است.

امروز اما کشور عزیزمان داغدار یاوران اسلام و خادمان مردم، رییس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در راه خدمت به مردم است و همانطور که می‌بینیم از برکات عزتمندانه خدمات و مجاهدت‌های دولت سیزدهم این است که نه فقط ایران که جهان به احترام این منادیان فرهنگ خدمت و مقاومت در سوگ نشسته است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت حماسه‌های سوم و چهارم خردادماه که با نام‌های زیبای خرمشهر و دزفول جاودانه شده است، تقارن این دو تاریخ ماندگار با تشییع و حضور پرشور و شعور مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی به پاس تجلیل از مجاهدت‌های خادم الرضا(ع)، سید شهیدان خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و سایر همراهان ایشان را پشتوانه محکمی برای تنومندتر شدن درخت خدمت و مقاومت می‌دانم و ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و مردم عزیز ایران، برای خانواده شهیدان و مجاهدان راه جهاد و خدمت، صبر و سلامت و توفیقات روزافزون خواهان و خواستارم.

محسن خجسته‌مهر
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا