کد خبر: 130402131765
اخبار شرکت هابانک و بیمه

پیرهادی، معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک کارآفرین شد

با حضور دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک کارآفرین ،مجتبی پیرهادی بعنوان معاون جدید سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک کارآفرین منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، در مراسم تودیع و معارفه معاونت سرمایه‌انسانی و پشتیبانی بانک کارآفرین که با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک برگزار شد،دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین ضمن تقدیر از دکتر خلیل الله موفق یامی معاونت قبلی سرمایه‌انسانی بانک؛ گفت: با توجه به اینکه سرمایه‌انسانی بانک کارآفرین یکی از مزیت‌های مهم این بانک است، امیدواریم با توجه به تجارب ارزنده آقای پیرهادی بعد از این هم شاهد توجه و ارتقا بیشتر این بخش باشیم.

خلیل الله موفق یامی معاونت قبلی سرمایه‌انسانی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در معاونت سرمایه‌انسانی، تاکید کرد: در اختیار داشتن نیروی انسانی توانمند و متعهد یکی از مهمترین مزیت‌ها و افتخار بانک کارآفرین است.

در ادامه مجتبی پیرهادی معاون جدید سرمایه‌انسانی و پشتیبانی بانک نیز با ابراز خرسندی از حضور در بانک کارآفرین گفت: بانک کارآفرین در شبکه بانکی به عنوان بانکی خوشنام و شفاف شناخته می‌شود و از این بابت حضورم در این بانک باعث خرسندی است.

وی توجه به کرامت انسانی در حوزه سرمایه‌انسانی را یکی از شاخصه‌های مدیریتی خود خواند و ابراز امیدواری کرد که پس از این با همراهی و همکاری همکاران بانک کارآفرین شاهد بالندگی بیشتر سرمایه‌های انسانی بانک باشیم.

در روزمه فعالیتی مجتبی پیرهادی می‌توان به مدیریت حوزه منابع‌انسانی و اداره کل پشتیبانی و رفاه همراه اول، حوزه منابع‌انسانی و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی و حوزه منابع‌انسانی و آموزش شهرداری اشاره کرد.

در پایان از زحمات دکتر موفق تقدیر شد و طبق حکم دکتر بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، خلیل الله موفق یامی از این پس به عنوان مشاور مدیرعامل در حوزه سرمایه انسانی حضور خواهند داشت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا