کد خبر: 110303161413
اخبار شرکت هااقتصادتولید و بازرگانیصنعت و معدنمدیر زیر ساخت ایمیدرو اعلام کرد:

پیشرفت های خوب زیر ساختی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

مدیر زیرساخت ایمیدرو که به منظور رصد و پایش و بررسی میدانی پیشرفت‌های زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی لامرد در منطقه حضور یافته بود، از پیشرفت های خوب زیر ساختی در این کانون صنعتی سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد ، مدیر زیر ساخت ایمیدرو در حاشیه بازدید میدانی از این منطقه در مصاحبه با روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد اظهار داشت: پیشرفت‌های زیرساختی خوبی در منطقه اجرا شده است. وی اظهار امیدواری کرد: به موازات پیشرفت‌های زیرساختی، شاهد جذب سرمایه گذار هم باشیم.

غلامرضایی افزود: پروژه‌هایی که طی چند سال اخیر عملیاتی شده، زیرساخت‌های خوبی برای دوران ساخت فراهم کرده است. وی تصریح کرد: باید پس از این تمرکز را به سوی زیرساخت‌های دوران بهره‌برداری ببریم که اگر پروژه‌های جدیدی یا سرمایه‌گذاران جدیدی در منطقه حضور یابند بتوانیم زیرساخت‌های دوران بهره‌برداری هم برای آنان فراهم کنیم. وی معتقد است از تمرکز بر روی تامین زیرساخت به سمت سرمایه‌گذار و نظارت بر سرمایه‌گذاری باید حرکت کنیم.

مدیر زیر ساخت ایمیدرو، تلاش برای تامین پایدار آب و برق دوران بهره‌برداری سرمایه‌گذاران را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: می بایست تمرکزمان را به ایجاد و تأمین این دو عنصر حیاتی در زمان بهره برداری معطوف سازیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا