کد خبر: 15010176177
بورس

پیش بینی بورس فردا؛ بورس در محدوده امن

طبق پیش بینی کارشناسان، به نظر می ‌رسد روند تعادلی معاملات همچنان ادامه یابد و با توجه به اینکه بازار در محدوده امنی قرار دارد، نگرانی‌ از این بابت وجود ندارد و رشد بازار ادامه خواهد یافت.

البته اتفاقات مهمی نیز در بازار رخ داده که از آن جمله می توان به رکوردشکنی ارزش معاملات در ۶ ماهه اخیر اشاره کرد که باعث شده بسیاری از سهامداران حقیقی نسبت به این اتفاق نظر مثبتی داشته باشند.

اقتصادآنلاین؛ به زعم اغلب تحلیلگران بورسی با توجه به شرایط بازار و ارزنده بودن اغلب سهام، رشد بازار در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.

 علی عصاری، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین، روند معاملات بورس را بررسی کرد و گفت: در معاملات بورس امروز اقبال با پالایشی‌ها بود.

در طرف مقابل فلزی‌ها با خروج پول همراه شدند. در ابتدای بازار شاخص‌ها وضعیت بهتری داشتند اما با نزدیک شدن به انتهای به بازار و افزایش عرضه‌ها رشد بازار به مراتب کاهش یافت اما می‌توان گفت بازار در محدوده امنی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد عرضه‌ها در نمادهای شاخص‌ساز افزایش یابد و در ادامه روند معاملات امروز در نیمه اول بورس فردا بازار پرعرضه‌ای خواهیم داشت و انتظار می‌رود در نیمه دوم، معاملات تغییر مسیر دهند.

این کارشناس بازار سرمایه در پایان افزود: س از رشد متوالی بازار در روزهای گذشته می‌توان گفت افت بازار در چنین محدوده‌ای امری و طبیعی است و نگرانی‌ای از این جهت وجود ندارد.

به نظر می‌رسد روند متعادل رو به رشد بازار همچنان ادامه یابد و سیگنال منفی‌ای به بازار مخابره نشود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا