کد خبر: 280102125732
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیبورس

پیش بینی بورس فردا ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ /استقبال خوب از خودرویی ها و بانکی ها

در حال حاضر گروه خودرویی و بانکی گروه‌های مورد استقبال بازار هستند و باید دید این در خواست خریدها تا چه زمان ادامه خواهد داشت.

به گزارش اکوایران، ارزش معاملاتی گروه خودرویی در بازار امروز حوالی هزار و ۷۲۰ میلیارد تومانی قرار داشت تا نشان دهد همچنان بازار به  گروه خودرویی  علاقمند است و  گروه بانکی  با رشد قابل توجهی به عدد یک هزار و میلیارد تومان رسید.

پیشتاز این گروه همچنان بانک ملت است که با استقبال خوبی مواجه شد.

صبایی مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس اعلام کرده که در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۸۱ هزار میلیارد تومان نقدینگی به حساب های کارگزاری  بورس  تزریق شده که بخش قابل توجهی از این مبلغ در ماه‌های آذر و اسفند ۱۴۰۱ واریز شده است.

سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری گفت: دعوت پادشاه عربستان از آقای رئیسی دریافت شده و به طور متقابل رئیس جمهور از ایشان برای سفر به جمهوری اسلامی ایران دعوت کرده‌اند.

کنعانی همچنین این موضوع را عنوان کرد که امیدواریم آژانس به مسیر فنی متعهد باشد و ما شاهد باشیم که آژانس حداکثر تلاشش را انجام دهد که از تاثیرات سیاسی و فشارهای سیاسی به دور بماند.

وزیر اقتصاد نیز عنوان کرد که صدای نارضایتی ناشی از افزایش قیمت برخی از کالاها و ضعف نظارتی در بازار به سرعت به گوش دولت رسیده و بخشی از تغییرات کابینه در این جهت است.

اما به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران،  فرابورس  در حال حاضر پیشنهادی برای افزایش  دامنه نوسان  در تابلوهای زرد، نارنجی و قرمز بازار پایه نداشته و درخواست افزایش آن را از سازمان بورس ندارد.

بررسی تکنیکالی شاخص بورس تهران

شاخص بورس تهران تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد ۱۴ هزار واحدی خود را در محدوده های ۲ میلیون و ۲۸۹ واحدی دید.

ارزش معاملات  روز جاری روی رقم ۱۶ هزار و ۱۳۹ میلیارد تومان قرار گرفت و ارزش بازار  بورس تهران  نیز در محدوده ۸ هزار و ۴۷۶ (هزار میلیارد تومان) قرار گرفت.

شاخص کل بورس تهران آرام در مسیر صعودی گام بر می دارد و با عبور از مقاومت هارمونیک ۱۱۳ درصدی فیبوناچی خود (محدوده ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار واحدی) به سمت مقاومت بعدی احتمالی یعنی حوالی ۱۲۷ درصد فیبوناچی (محدوده ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار واحدی) در حرکت است.

شاخص هم وزن نیز همچان پیش می‌تازد و خود را در هدف بعدی مقاومت فیبوناچی ۲۰۰ درصدی دیده است.

شاخص هم وزن با عبور از مقاومت ۵۵۰ هزار واحدی تاریخی خود بهتر از شاخص هکل عمل کرد و مدتی در مسیر صعودی قرار داشت و خود را به اولین مقاومت -محدوده ۶۶۵ هزار واحدی- رساند.

پس از آن نیز  شاخص هم وزن  دست از صعود برنداشت و در حال حاضر در محدوده ۷۴۰ هزار واحدی قرار دارد.

در صورتی که شاخص بورس تهران بخواهد مسیر عبوری شاخص هم وزن را طی کند باید این انتظار را داشت که  شاخص کل  برای رسیدن به اهداف بالاتر همچنان فرصت دارد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا