کد خبر: 250502135545
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

پیش بینی صعود قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴

یکی از تحلیلگران قدیمی ارز دیجیتال، پیش‌بینی خود از صعود قیمت بیت کوین در ۲۰۲۴ را ارائه کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، ایگناس، تحلیلگر و محقق حوزه دیفای فعال در توییتر، پیش‌بینی خود از صعود قیمت بیت کوین در سال آینده میلادی را ارائه کرده است. پیش‌بینی وی بر اساس الگوی تکرار شونده قیمت این رمز ارز در سال‌های گذشته بوده است.

کاربران از ایگناس که سال‌ها سابقه تحلیلگری دارد و پیش‌بینی‌های خود را در توییتر با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک می‌گذارد، خواسته‌اند تا به این سوال پاسخ دهد: آیا بازار صعودی در انتظار ارزهای دیجیتال و بیت کوین در سال ۲۰۲۴ است؟

ایگناس باور دارد در صورتی که الگوهای زیر برای قیمت بیت کوین رخ دهند، می‌توان انتظار صعود قیمت‌ در بازار سال آتی میلادی را داشت:

با وجود اینکه تحلیل ایگناس بر اساس الگوهای تکرارشونده بیت کوین بنا شده است، وی دلایل خود برای پیش‌بینی بازار صعودی را توضیح می‌دهد.

با توجه به اظهار نظر این تحلیلگر، بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ با سه چالش اصلی مواجه است که شامل جنگ، روند نقدینگی فدرال رزرو و سختگیری دولت‌ها است. با این وجود، ایگناس باور دارد که شرایط رو به بهبود است.

وی باور دارد که پس از سختگیری‌های اولیه توسط دولت ایالات متحده آمریکا، این کشور سیاست سختگیرانه خود نسبت به ارزهای دیجیتال را کاهش داده است که دلیل آن منافع احتمالی اقتصادی و سیاسی کشور چین در قبال ارزهای دیجیتال بوده است.

ایگناس همچنین به این مسئله اشاره دارد که دولت چین در حال مبارزه با تورم منفی و بانک مرکزی این کشور نیز به دنبال رشد اقتصادی است.

هاوینگ بیت کوین در ۲۰۲۴

این محقق بازار ارز دیجیتال باور دارد که هاوینگ بیت کوین در ۲۰۲۴ با روندهای جهانی نقدینگی همراه خواهد بود و منجر به همبستگی درونی میان نقدینگی و ارزهای دیجیتال خواهد شد.

هاوینگ بیت کوین یکی از مهم‌ترین رویدادهای است که هر چهار سال یکبار در شبکه بیت‌کوین رخ می‌دهد و طی آن مقدار پاداش دریافتی استخراج‌کنندگان کاهش می‌یابد.

هاوینگ بعدی بیت کوین بین فوریه تا ژوئن سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

در کنار تحلیل انجام شده، کاربردهای جدید بیت کوین مانند ارودینال‌ها، BRC-20، استکس بیت کوین، صندوق‌های اسپات ETF بیت کوین و انطابق بیت کوین با دیفای همگی می‌تواند تاثیر مثبتی بر قیمت این طلای دیجیتال داشته باشند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا