کد خبر: 190702140095
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

پیش بینی قیمت بیت کوین /ثبات نسبی روند خریداران و فروشندگان

دنیای ارزهای دیجیتال امروزه با پیشرفت‌های قابل توجهی مواجه است. قیمت بیت کوین در حال حاضر در حدود ۲۷ هزار و ۶۰۰ دلار معامله می‌شود که در روز سه شنبه کاهش ۱ درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در یک اقدام سیاسی قابل توجه، رابرت اف کندی جونیور، مدافع سرسخت ارزهای رمزنگاری شده، تصمیم گرفته است به عنوان یک فرد مستقل نامزد ریاست‌جمهوری شود و راه خود را از دموکرات‌ها جدا کند.

در حالی که قیمت بیت کوین روند کاهشی را تجربه می‌کند، این خبر ممکن است پذیرش و حمایت فزاینده ارزهای دیجیتال را افزایش داده و به طور بالقوه بر احساسات مثبت در بازار کریپتو تأثیر بگذارد.

مطالعه بیشتر: هک ۸ میلیون دلاری صرافی HTX ختم به خیر شد / افزایش نگران‌کننده رمزارزهای سرقت شده
BitVM و کاربردهای آن
رابین لینوس، توسعه‌دهنده بیت‌کوین، مفهوم BitVM را از طریق مقاله‌ای با عنوان BitVM Compute Anything on Bitcoin معرفی کرده است. هدف BitVM فعال کردن قراردادهای هوشمند خارج از زنجیره در شبکه بیت کوین بدون نیاز به سافت فورک است.

این موضوع اجازه می‌دهد تا قراردادهای بیت کوین کامل تورینگ در خارج از زنجیره اجرا شود و در عین حال آن‌ها را در شبکه بیت کوین تأیید می‌کند. کاربردهای بالقوه BitVM می‌تواند از بازی‌ها گرفته تا تأیید صحت اثبات اعتبار در قراردادهای بیت‌کوین و حتی پل زدن BTC به زنجیره‌های دیگر متفاوت باشد.

اگرچه جامعه بیت کوین علاقه و هیجان محتاطانه‌ای از خود نشان داده است، اما همچنان یک ویژگی مهم است که انعطاف پذیری و ایمنی را به کاربران ارائه می‌دهد. این خبر ممکن است حمایت بیت کوین را تقویت کند زیرا نوآوری‌هایی مانند BitVM کاربرد و جذابیت آن را افزایش می‌دهد و به طور بالقوه بر احساسات و چشم انداز بازار تأثیر مثبت می‌گذارد.

پیش بینی قیمت بیت کوین

در تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین (BTC/USD)، مشاهده می‌کنیم که بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۲۷ هزار و ۶۰۰ دلار معامله می‌شود و در روز سه شنبه کاهش ۱ درصدی را تجربه می‌کند.

با این وجود، اکنون، بیت کوین جایگاه خود را به عنوان ارز دیجیتال پیشرو حفظ می‌کند و دارای ارزش بازار بیش از ۵۲۰ میلیارد دلار است و تقریباً ۱۸.۸ میلیون بیت کوین در گردش است. با بررسی نمودار ۴ ساعته، چندین سطح قیمت کلیدی را شناسایی می‌کنیم.

سطح محوری ۲۷ هزار و ۶۰۰ دلار تعیین شده که یک سطح مرجع برای تغییرات احتمالی قیمت است. سطوح مقاومت فوری دیگر بیت کوین شامل ۲۸ هزار دلار و پس از آن ۲۸ هزار و ۳۰۰ دلار و ۲۸ هزار و ۶۰۰ دلار است، در حالی که سطوح حمایت فوری در حدود ۲۷ هزار و ۲۸۰ دلار مشاهده می‌شود و حمایت‌های بعدی در ۲۶ هزار و ۷۵۰ دلار و ۲۶ هزار و ۴۲۰ دلار قرار دارند.

در حال حاضر، شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح ۴۵ ثبت شده که نشان‌دهنده یک احساس نسبتا خنثی در بازار است، که نشان می‌دهد قیمت بیت کوین در شرایط اشباع خرید قرار دارد.

در پایان به عقیده تحلیلگران، روند کلی قیمت بیت کوین در زیر سطح محوری ۲۷ هزار و ۷۶۰ دلار نزولی در نظر گرفته می‌شود و بالعکس. تحلیلگران همچنین به معامله‌گران توصیه می‌کنند، سطح کلیدی مذکور را برای فرصت‌های معاملاتی بالقوه در روزهای آینده زیر نظر داشته باشند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا