کد خبر: 160502134662
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

پیش بینی قیمت بیت کوین در سطح ۲۹ هزار دلار

در دنیای همیشه در نوسان ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین حدود ۲۹ هزار دلار است و طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش جزئی کمتر از ۰.۱۰ درصد را تجربه کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، حرکت قیمت بیت کوین، در بحبوحه کاهش محسوس حجم معاملات روزانه صورت می‌گیرد. تا لحظه نگارش گزارش، این میزان به ۴.۵ میلیارد دلار کاهش یافته است.

استقبال نامزد ریاست جمهوری ۲۰۲۴ از کمک‌های مالی رمزارزی

فرانسیس سوارز، نامزد ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ و شهردار میامی، در اقدامی جالب و پراهمیت در جهت پذیرش ارزهای دیجیتال، اعلام کرده است که کمپین او کمک‌های مالی را در طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین خواهد پذیرفت.

این اقدام او منعکس کننده تصمیمات مشابه سایر نامزدها است. یکی از برداشت‌های مثبت این تصمیم، تأثیر فزاینده ارزهای دیجیتال بر تأمین مالی سیاسی تأکید است که در این دوران می‌تواند بسیار مهم جلوه کند.

از سوی دیگر، تصمیم وی می‌تواند باعث افزایش توجه و پذیرش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شود و به طور بالقوه بر پویایی بازار ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد.

پیش بینی قیمت بیت کوین

از روز یکشنبه، قیمت بیت کوین (BTC/USD) به نظر می‌رسد در یک ناحیه معاملاتی محدود شده قرار گرفته است. این ناحیه با مقاومت و حمایتی به ترتیب در حدود ۳۰ هزار دلار و ۲۹ هزار دلار پیش روی قیمت قرار دارد.

شاخص‌های فنی کلیدی بازار مانند شاخص قدرت نسبی (RSI) و اندیکاتور (MACD)  چشم انداز نزولی را برای بیت کوین در این مرحله نشان می‌دهند.

با نگاهی اجمالی به نمودار قیمت بیت کوین یک روند نزولی پایدار قابل تشخیص است که این ارز دیجیتال به سطح ۲۹ هزار و ۱۰۰ دلار محدود کرده است.

در ادامه حرکت نزولی قیمت، بیت کوین ممکن است سطوح حمایت پایین‌تری را آزمایش کند. به طور بالقوه قیمت بیت کوین در صورت تداوم روند کنونی، می‌تواند به سمت سطح ۲۸ هزار و ۷۰۰ دلار سوق داده شود.

این احتمال وجود دارد که بیت کوین بتواند در سطح ۲۸ هزار و ۷۰۰ دلار حمایت مناسبی را در میان روند نزولی خود پیدا کند. اگر بیت کوین از این سطح حمایت نیز عبور کند، هدف احتمالی بعدی برای قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند سطح ۲۸ هزار و ۲۰۰ دلار باشد.

در صورتی که قیمت به سمت سطوح پایین‌تر برود، فروشندگان ممکن است سطوح حمایت ۲۶ هزار دلار را نیز هدف قرار دهند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا