کد خبر: 271202154574
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

پیش بینی قیمت دلار ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / قیمت تتر ۶۰ هزار تومان شد

قیمت دلار روز یکشنبه با افزایش ۸۰۰ تومانی، کریدور بالاتر را فتح کرد. معامله‌گران، قدرت رشد تقاضا را بیشتر از بازارساز می‌دانند و معتقدند دلار کاهشی نخواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار تنها یک روز مانده به پایان سال، به کریدور ششم برگشت. روز یکشنبه اسکناس آمریکایی در کف کریدور ششم بسته شد. کارشناسان اقتصادی می‌گویند روند افزایشی قیمت دلار با توجه به مفروضات اقتصادی فعلی طبیعی است.

دلار کانال‌های بالاتر را فتح می‌کند؟

روز یکشنبه جو بازار بیشترخریدار بوده تا فروشنده؛ بسیاری از فعالان بازار ارز امیدی به برگشت قیمت دلار به کریدور پایین‌تر ندارند و معتقدند خرید در کریدور بالاتر هنوز هم منفعت دارد.

مطالعه بیشتر: پیش بینی قیمت دلار ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / دلار به تعطیلات نوروزی رفت!
کارشناس اقتصادی خرید دلار در کریدور ششم را قیمت منصفانه‌ای می‌دانند. آنها معتقدند قیمت و ارزش به هم چسبیده و در سال‌های گذشته چنین رخدادی کمتر پیش آمده است. آنها معتقدند قیمت دلار پایین‌تر از ارقام فعلی قرار نمی‌گیرد و به دلیل شرایط اقتصادی، به سادگی در کانال‌های بالاتر امکان ظهور دارد.

به اعتقاد معامله‌گران، بازارساز در روزهای پایانی سال موفق به مهار قیمت دلار شد، اما رشد تقاضا دلار را صعودی کرد. به نظر می‌رسد کریدور ششم پایان کار قیمت دلار در سال ۱۴۰۲ باشد.

تتر ۶۰ هزار تومانی شد

گفتنی است روز یکشنبه ۲۷ اسفند قیمت درهم افزایش ۱۸۰ تومانی داشت و با رقم ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. تتر با رشد ۵۰۰ تومانی به کانال ۶۰ هزار تومانی برگشت و روی رقم ۶۰ هزار و ۵۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس نسبت با رشد هزار و ۲۰۰ تومانی و روی رقم ۷۶ هزار و ۵۱۰ تومانی ایستاده است. در دومین روز هفته یورو با رقم ۶۵ هزار و ۵۰۰ تومانی معامله شد و یک پله صعود کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا