کد خبر: 030503167344
جامعه و فرهنگشهردار منطقه ۴ خبر داد:

پیوند میان شهرداری و آموزش پرورش لازمه اعتلای امر آموزش

کمیته اجرایی حمایت از توسعه و تجهیز مدارس در منطقه ۴ با حضور شهردار منطقه و جمعی از مدیران آموزش و پرورش منطقه در ساختمان مرکزی این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ کمیته اجرایی حمایت از توسعه و تجهیز مدارس با حضور کمالی زاده شهردار منطقه، معاونین حوزه ها، دلخواه معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه۴ و اعضای کمیته کارگران نماینده اداره کل آموزش های شهروندی، برگزار شد.

در ابتدای این نشست گزارش مصوری از فعالیت های صورت گرفته در طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس در سال ۱۴۰۲ توسط اداره آموزش های شهروندی منطقه۴ پخش و شرح مختصری از ریز فعالیت های انجام شده در این طرح و در باب مفاد شیوه نامه ابلاغی سال ۱۴۰۳ ارائه شد.

در ادامه کمالی زاده شهردار منطقه۴ گفت: پیوند میان شهرداری و آموزش و پرورش در امر آموزش های شهروندی بسیار حائز اهمیت است. از این رو همواره در جهت افزایش همکاری و جلب رضایت طرفین در تلاش هستیم.

وی در ادامه افزود: در این راستا و در جهت پیشبرد اهداف شیوه نامه حمایت از توسعه و تجهیز مدارس ضروری است آموزش و پرورش بر روند اجرای فعالیت های عمرانی، تجهیزی و برنامه ای نظارت کامل داشته باشد و ایرادات و کم و کاستی ها را در حین انجام طرح از طرف آموزش و پرورش بیان شده تا درجهت رفع آن گام برداشته شود.

کمالی زاده اظهار امیدواری کرد و گفت: در این راستا امید است در آینده در زمینه اجرای طرح من شهردارم۳ مدارس و دانش آموزان با ضرفیت حداکثری مشارکت کرده تا تعداد مدارس بیشتری از مزایا و امکانات در اختیار برخوردار گردند.

وی همچنین در پایان افزود: به ازای تمامی مدارس منطقه۴ پروژه ترافیکی برای طرح استقبال از مهر تعریف شده و نیازهای شعاع ۱۰۰متری اطراف مدارس از نظر چراغ های راهنمایی، بلوک ها، سرعتگاه ها، شابلون ها و… همچون سال های گذشته در دستور کار قرار گیرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا