کد خبر: 17129918277
بانک و بیمهروزنامه

پیگیری دریافت مجوز افزایش سرمایه بانک دی از سازمان بورس

رئیس و سخنگوی اداره سهام بانک دی، با اشاره به صدور مجوز افزایش سرمایه بانک از سوی بانک مرکزی از انجام اقدامات لازم برای دریافت مجوز افزایش سرمایه از سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، علی‌رضا محمدی، رئیس و سخنگوی اداره سهام بانک دی، با اشاره به انجام فرایند قانونی افزایش سرمایه بانک گفت: با توجه به صدور مجوز افزایش سرمایه بانک از سوی بانک مرکزی در تاریخ ۲۸/۱۱/۱۳۹۹، جلسات متعدد میان مسئولین ارشد بانک و سازمان بورس و اوراق بهادر به‌منظور دریافت مجوز افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها، مطالبات و آورده نقدی سهامداران برگزار شده است که به محض حصول نتیجه مذاکرات و پیگیری‌های به‌عمل آمده، اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی کدال و مراجع رسمی بانک انجام می‌شود.

سخنگوی اداره سهام بانک دی با اشاره به اتمام مراحل انجام حسابرسی صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای بانک گفت: گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی همراه با صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای شش ماهه نخست سال جاری طی چند روز آتی ارائه و برای انتشار در پایگاه اطلاع‌رسانی کدال قرار خواهد گرفت.

او همچنین با تأکید بر ضرورت شفاف‌سازی اطلاعات و اطلاع‌رسانی مؤثر به سهامداران تصریح کرد: به منظور سهولت دسترسی سهامداران محترم، به ویژه خانواده معزز شهداء و ایثارگران، اداره امور سهام بانک دی با ایجاد کانال‌های ارتباطی متعدد آمادگی لازم برای پاسخگویی به هرگونه سوال در ارتباط با سهام بانک را فراهم کرده است.

محمدی با اشاره به لزوم توجه نکردن به اخبار و شایعات درباره سهام بانک دی گفت: سهامداران محترم باید بدون توجه به شایعات منتشر شده در فضای مجازی از انتشار این‌گونه اخبار غیرموثق جداً خودداری کنند و برای کسب آگاهی از اخبار و اطلاعات مورد نیاز، از طریق مراجع رسمی بانک (اداره امور سهام) اقدام کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا