کد خبر: 150801107240
خدمات و توزیعگردشگری

چرا هتل لوکس اسپیناس پالاس گزینه‌ ایده آل مسافران است؟

هتل اسپیناس پالاس در شمال غرب تهران همچون نگینی در شهر می‌درخشد. این هتل لوکس و مجلل در سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام و در میدان بهرود واقع شده است.

قرارگیری این هتل تهران در منطقه شمال غرب موجب می‌شود تا از آلودگی هوای مرکز شهر به دور باشید و هوایی خوب و تمیز را تجربه کنید.

بافت مدرن و نوسازی شده در این منطقه، خیابان‌های عریض و استاندارد و دسترسی آسان به بزرگراه‌های مهم پایتخت نیز از مزایای مهم حضور در این هتل مجلل است.

در ادامه با ما همراه شوید تا لوکس‌ترین امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران را بیشتر بشناسید.

لوکس‌ترین اتاق‌های اسپیناس پالاس چه امکاناتی دارند؟

سوئیت سیگنچر

سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با رزرو آنها حس بودن در یک خانه مجلل به شما القا می‌شود. یکی از آنها سوئیت سیگنچر است که بین ۱۹۰ تا ۲۰۰ متر مربع مساحت دارد.

در اتاق نشیمن یک دست مبلمان، دو دست میزناهار خوری، یک میز کار و یک دستگاه تلویزیون وجود دارد. پنجره‌های بزرگ نشیمن هم درست روبه ارتفاعات شهر هستند.

در اتاق خواب یک تخت دبل، یک میز آرایش و چند آباژور فضای دلنشینی به آن بخشیده اند. ضمن اینکه هم در نشیمن و هم در اتاق شما به سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به کابین دوش و وان دسترسی خواهید داشت.

قدم گذاشتن روی فرش‌های دستباف و سنگ‌های گرانبهای کف اتاق، دسترسی به اینترنت رایگان، میز مینی بار و البته روم سرویس ۲۴ ساعته را هم به مجموعه امتیازات این سوئیت اضافه کنید.

سوئیت رویال

در این سوئیت‌های ۱۲۵ متری شما با فضایی کلاسیک و در عین حال لوکس مواجه خواهید شد که با فرش‌های دستباف ایرانی مزین شده است. تابلوهای دور طلایی روی دیوار و رنگ کاغذدیواری‌ها در ترکیب با نور حاصل از آباژورها محیطی دلنشین را برای شما تدارک دیده‌اند.

در برخی از این واحدها یک اتاق نشیمن با یک تخت دونفره قرار گرفته و در برخی دیگر دو اتاق خواب با دو تخت جداگانه. هر چه که باشد؛ شما از امکاناتی مانند سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، حمام مجهز و حتی جکوزی بی نصیب نخواهید ماند.

سوئیت اسکای

به خاص‌ترین، بزرگ‌ترین و مرتفع‌ترین سوئیت هتل می‌رسیم: سوئیت اسکای با حدود ۲۵۰ متر مربع مساحت که در طبقه آخر هتل قرار گرفته و گران‌ترین سوئیت هتل هم هست. در سالن نشیمن این سوئیت میز ناهارخوری ۱۲ نفره، یک دست مبلمان، لوسترهای مجلل و تلألو نور آن‌ها بر کف سنگی اتاق به انتظار شما نشسته‌اند.

جکوزی هم در گوشه‌ای از اتاق قرار گرفته که نمای دیدنی به تهران و کوه‌هایش دارد. البته سوئیت اسکای علاوه بر اتاق نشیمن و خواب، یک اتاق کار هم دارد.

داخل هر اتاق هم مینی بار و یخچال قرار گرفته و برای سرگرم شدن نیز می‌توانید روی تلویزیون آی پی و اینترنت پرسرعت سوئیت حساب باز کنید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

 رستوران‌های مجلل در هتل اسپیناس پالاس کدام است؟

  • رستوران مدرن ایرانی و بین المللی لاتون: حضور در رستوران لاتون با سرو انواع غذاهای ایرانی و بین المللی با دستپخت آشپزهای چیره دست از تجربه‌های ماندگار میهمانان است.
  • رستوران سنتی دیبا: در رستوران سنتی دیبا در محیطی سنتی با معماری و طراحی خوش نقش و زیبا، غذاها و نوشیدنی‌های جذاب ایرانی سرو می‌شوند.
  • اسکای لانژ: رستوران اسکای لانژ در بالاترین طبقه هتل با چشم اندازی بی‌نظیر از شهر تهران از ساعت ۸ شب تا ۱ بامداد با منو ویژه و منظره خاص، یک شب رویایی را برای میهمانان هتل رقم می‌زند.
  • کافه سان ست: با منوی جذاب، موسیقی زنده با پیانو و غذا در فضای باز با چشم انداز زیبایی از تهران از میهمانان پذیرایی می‌کند.

مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل کدام است؟

موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که به بزرگراه‌های اصلی شهر، نمایشگاه بین المللی تهران، سالن اجلاس سران و سالن همایش‌های صدا و سیما دسترسی خوبی دارد.

به علاوه در مدت زمان اندکی مسافران می‌توانند به برج میلاد، پارک ژوراسیک، پارک پرواز، فرحزاد، درکه، باشگاه ورزشی انقلاب و مجموعه فرهنگی ورزشی اریکه ایرانیان بروند. اگر هم اهل خرید هستید، مرکز خرید الهیه، مجتمع تجاری سام و مرکز خرید کوروش را از دست ندهید.

چگونه اسپیناس پالاس را آنلاین رزرو کنیم؟

اگر قصد رزرو اتاق در اسپیناس پالاس را دارید، باید به سایت‌های رزرو آنلاین هتل مراجعه کنید. زیرا می‌توانید مشخصات کامل هتل را بررسی کرده و سپس با اطمینان خاطر اقدام به رزرو هتل نمایید.

برای نمونه اگر به سایت جااینجاس بروید، می‌توانید آدرس، موقعیت مکانی هتل در نقشه، فاصله از نقاط گردشگری مهم، امکانات و لیست اتاق‌ها به همراه قیمت و هم‌چنین نظر مسافرین قبلی را بررسی نموده و سپس اتاق مورد نظر خود را آنلاین رزرو کنید.

علاوه بر این هنگام پرداخت آنلاین، با اعمال تخفیف‌های ویژه در هزینه سفر شما صرفه‌جویی بزرگی خواهد شد. جالب است بدانید نامه اقامت شما در هتل نیز بلافاصله به شما نمایش داده می‌شود.

هتل اسپیناس پالاس در تهران

پاسخ به چند سوال متداول

 قیمت سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس چه قدر است؟

هم اکنون در سال ۱۴۰۱ قیمت یک شب اقامت با ظرفیت دو نفر ۲۵۴۵۷۵۰۰ تومان است.

آیا اقامت کودکان در اسپیناس پالاس رایگان است؟

طبق قوانین هتل، پذیرش کودکان تا سن ۴ سال رایگان است.

مجموعه ورزشی هتل چه امکاناتی دارد؟

استخر هتل اسپیناس پالاس، باشگاه بدنسازی، سونا و ماساژ از مهم‌ترین امکانات مرکز سلامت این مجموعه هستند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا