کد خبر: 100203157742
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیفناوری اطلاعات و ارتباطات

چطور فروش مغازه‌ام را چند برابر کردم؟

فروش آنلاین یکی از روش‌ های افزایش درآمد کسب‌ و کارهای حقیقی و مغازه ‎دارهاست.  به همین دلیل در سال‌ های اخیر، بسیاری از افراد و فروشندگان با استفاده از ظرفیت‌ های موجود برای کسب‌ و کارهای فروشگاهی در فضای آنلاین، شروع به فعالیت و فروش محصولات خود در این فضا کرده‌اند.

پلتفرم دارتیل، یک بازار آنلاین است که مغازه‌دارها می‌توانند با ثبت‌نام و ساخت فروشگاه، کالاهای خود را به صورت آنلاین بفروشند.

پلتفرمی ایده‌آل برای فروشندگان تهرانی

دارتیل از سال ۱۴۰۱، به‌ عنوان فروشگاه آنلاین خرده فروشی و با هدف تسهیل فرآیند خرید و فروش آنلاین در شهر تهران، آغاز به کار کرده و در مدت کوتاهی توانسته فروشندگان زیادی را جذب کند. این پلتفرم با ارائه راه‌حل‌های نوآورانه به فروشندگان و صاحبان کسب و کار کمک می‌کند تا به راحتی و بدون دردسر، فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کرده و انواع محصولات خود در دسته‌بندی‌های مختلف را به فروش برسانند.

کالای دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه و آشپزخانه، خوراکی و تنقلات، غذا و لوازم حیوانات خانگی، ابزار و لوازم خودرو، گروه کالاهای موجود در این پلتفرم هستند.

فروشندگان می‌توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به دانش فنی، فروشگاه آنلاین خود را در این پلتفرم بسازند و بدون صرف هزینه‌ برای تبلیغات و بازاریابی، محصولات خود را در معرض دید میلیون‌ها کاربر قرار دهند. دارتیل با استفاده از روش‌های مختلف بازاریابی، محصولات فروشگاه‌ها را به‌طور هدفمند به مشتریان تهرانی معرفی کرده و شانس فروش آن‌ها را افزایش می‌دهد.

تجربه شیرین فروشندگان موفق در دارتیل

یکی از فروشندگانی که مغازه خشکبار و تنقلات دارد و حدود یک سال است که فروشگاه آنلاین خود را در دارتیل راه‌اندازی کرده است، درباره دلایل فعالیت در این بازارگاه می‌گوید: «من به افزایش فروش نگاه بلندمدت دارم، به همین دلیل راه‌های مختلفی از جمله فروش آنلاین را امتحان کرده‌ام. دارتیل از این جهت برای مغازه‌ام مفید است که تبلیغات آنلاین را انجام می‌دهد و به فروش من کمک می‌کند.»

فروشنده دیگری که محصولات آرایشی بهداشتی می‌فروشد نیز در خصوص عضویت در دارتیل توضیح داد: «کمیسیون پایین دارتیل باعث می‌شود که حاشیه سود من حفظ شود. همچنین هزینه ارسال برای مشتریان ما رایگان است و همین باعث می‌شود مشتری به خرید آنلاین از دارتیل ترغیب شود و با افزایش مشتری، گردش حساب مغازه من نیز افزایش پیدا کرده.»

او همچنین افزود: «پیدا کردن پیک در دارتیل بسیار ساده است و سفارش خریدار به سرعت به دست او می‌رسد. همچنین پیامک‌ها و کد تخفیف‌هایی که دارتیل به خریداران عرضه می‌کند، به افزایش فروش و درآمد من کمک می‌کند.»

اگر مغازه دارید و می‌خواهید فروش خود را افزایش دهید یا به فکر شروع فروش آنلاین در دارتیل هستید به این لینک مراجعه کنید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا