کد خبر: 31050197602
روزنامهعصر انقراض (طنز)

چگونه یک شاخ شویم؟ (طنز)

شاخ‌ های اینستاگرام و یوتیوب چقدر پول در می‌آوردند؟

راضیه حسینی

«در میان اینفلوئنسرها یا بلاگرهای ایرانی، صدف بیوتی ماهی ۱۲ میلیارد تومان، اِمِل ایجاد ماهی ۱۰ میلیارد تومان، الناز گلرخ ماهی ۷ میلیارد تومان، سرنا امینی ماهی ۶ میلیارد تومان، حسن ریوندی ماهی ۴ میلیارد تومان، علی صبوری ماهی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت تقریبی درآمد دارند.

تعرفه تبلیغات این چهره‌ها برای هر استوری بین ۵ تا ۱۵۰ میلیون تومان است!»

مواد لازم جهت شاخ شدن و پول در آوردن در اینستاگرام:

پررویی، یک پاتیل. دماغ، گونه، ابرو، چال لپ، لنز چشم، کراتینه مو و … به میزان لازم. خانه، خودرو، پوشاک، خوراک ،همگی لاکچری.

جهت فودبلاگری: معده هر چه بزرگ‌تر بهتر. روده هر چه درازتر راحت‌تر. یک دهان، ترجیحاً کمی گشاد. با توانایی انجام دو حرکت هم‌زمان. خوردن و صحبت کردن.

چالش‌های مختلف برای تزئین پیج:

 از چالش رساندن نوک زبان به سر دماغ، تا ریختن آب جوش روی سر فک و فامیل. چالش هر چه واقعی‌تر جذاب‌تر. مثلاً سعی کنید حتماً آب جوش به دمای بالای صد درجه برسد بعد بپاشید روی سر و صورت اقوام. فیلم‌ها را برای شاخ‌ها بفرستید و ذوق کنید.

عکس  و فیلم از همه لحظات زندگی. بیدار شدن، رفتن به مستراح، غذا خوردن، بیرون رفتن. البته لازم نیست موبایل را با خودتان بیرون ببرید. بگذارید در خانه، زوم روی یک دیوار، و از فالوورها بخواهید منتظر بمانند.

و سرآخر مهم‌ترین مواد مورد دنیاز:

فالوورهای عزیز. وفادارترین آدم‌هایی که تا به حال شناخته‌اید. در واقع ثابت‌قدمی این عزیزان در حفظ پیج شاخ موردنظر به حدی است که اگر در دروره هخامنشیان بودند و به جای پادشاه آن زمان، مثلاً صدف بیوتی فرمانروا بود، ده تا اسکندر مقدونی هم می‌آمد با یک اشاره صدف جون ریزریزش می‌کردند.

تا وقتی فالوورهای همیشه بیدار و آماده هستند، شاخ‌ها هر روز بیشتر از قبل صیقل می‌خورند و براق‌تر می‌شوند.

تا وقتی آدم‌هایی وجود دارند که حاضرند سه ساعت به در و دیوار زل بزنند تا چهره اینستاگرامی محبوب‌شان از راه برسد، شاخ‌ها هر روز بزرگ‌تر و تیزتر می‌شوند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا