کد خبر: 18010021520
اخبار شرکت ها

کاشت ۱۰۰۰ اصله نهال توسط کارکنان کارخانه سیمان هگمتان به مناسبت آغاز سال جدید و پیوند با طبیعت

به همت پرسنل زحمتکش واحد فضای سبز کارخانه، فرآیند کاشت ۱۰۰۰ اصله نهال در محوطه کارخانه که از اسفند ماه سال ۱۳۹۹ شروع شده بود، وارد فاز پایانی خود شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان هگمتان، به همین مناسبت، مراسمی در روز سه شنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۰، با حضور آقایان مهندس گرشاسبی (مدیر عامل شرکت) ، مهندس ثنایی (ریاست کارخانه)، آقایان حبیب زاده و مشکات (معاونین شرکت) و جمعی از مدیران و کارکنان برگزار شد.

در انجام این مراسم، سیمان هگمتان میزبان میهمانان گرامی، آقایان گوهری (سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رزن) و محققی (رئیس اداره منابع طبیعی و آب خیزداری شهرستان رزن) نیز بود.

در ابتدای مراسم، آقای مهندس گرشاسبی ضمن خوش آمدگویی به میهمانان ، درخت را جلوه‌ای از تجلیات آفریدگار عالم و نماد آبادانی و مظهر زندگی دانست و خاطر نشان شد: امروز تداوم حیات بشر در گرو حفظ محیط زیست است و صیانت از آن از وظایف اصلی صنعت سیمان بوده و هست.

لذا توجه ویژه به محیط زیست یک اولویت مهم بوده و یقیناً توسعه پایدار این صنعت در گرو حفاظت از محیط زیست می باشد.

در پایان مراسم نیز آقای مهندس گرشاسبی ضمن بیان این نکته که همه ما باید امانت دار خوبی برای آیندگان بوده و محیط زیست را سالم تحویل فرزندانمان بدهیم، از همکاران پرتلاش واحد فضای سبز و بخش محیط زیست کارخانه و کلیه دست اندکاران این مراسم تقدیر و تشکر نمود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا