کد خبر: 30030033427
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

تراز مثبت ۶۵ درصدی بیمه کوثر از درآمد فروش

بیمه کوثر در دومین ماه سپری شده از سال مالی جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه شناسایی کرده نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۸درصد کاهش را تجربه کرده اما نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۷۳درصدی را شاهد بوده است.

به گزارش اخباربانک، بیمه کوثر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ سال جاری از محل فروش حق بیمه ۲.۹۲۸.۵۱۰میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۷۳درصد افزایش داشته و شرکت در این ماه تراز مثبت ۶۵درصدی را ثبت کرده است.

بر پایه این گزارش؛ بیشترین میزان درآمدی که «کوثر» در اردیبهشت‌ سال ۱۴۰۰کسب کرده از محل فروش حق بیمه «ثالث-اجباری» با مبلغ ۱.۱۹۵.۹۷۹میلیون ریال بوده و بخش «زندگی-اندوخته‌دار» نیز پس از آن با مبلغ ۳۵۶.۸۵۷میلیون ریال قرار داشته داده است.

بیمه کوثر در ابتدای سال مالی ۱۴۰۰میزان پرداختی‌های خود بابت خسارت‌ها را برابر با ۱.۷۷۵.۴۲۵میلیون ریال اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته با افزایش ۴۴درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲درصد کاهش داشته است، همچنین بیشترین میزان خسارت پرداختی در اردیبهشت‌۱۴۰۰در اختیار حق بیمه «ثالث-اجباری» با مبلغ ۵۴۹.۰۱۴میلیون ریال بوده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا