کد خبر: 25119915551
اخبار شرکت هابازارفناوری اطلاعات و ارتباطات

کدام اسکنر برای شما مناسب است ؟

معرفی اسکنرهایی برای مصارف گوناگون

اسکنر از ابزارهای الکترونیکی واجب در دفاتر و شرکت ها است، وسیله ای که بدون دردسر بتواند اسناد و مدارک را برای شما به یک فایل تبدیل کند ! اما چرا قیمت اسکنرها این قدر نوسان دارد ؟ از اسکنر ارزان قیمت تا اسکنرهای حرفه ای که واقعا تنها به درد افراد معدودی می خورد. کدام اسکنر برای شما مناسب است ؟ این سوالی است که در این مطلب به آن پاسخ خواهیم داد.

اگر فرض کنیم شما یک مصرف کننده عمومی اسکنر هستید، واقعا مدلهای زیادی برای شما وجود ندارد، بسیاری از مدلهای اسکنر با قیمتهای بالا تنها برای دفاتر فنی و مراکزی که کار تخصصی اسکن اسناد و مدارک انجام می دهند کاربرد دارد. برخی از اسکنرها هم برای آنهایی است که می خواهند کتابهای زیادی را در زمان کوتاهی به صورت خودکار اسکن کنند. اما شما می توانید نیازهای خود را با اسکنرهای اقتصادی از برندهای قابل اعتماد اپسون و کانن به سادگی و با بهترین کیفیت برطرف کنید. این ۳ پرینتر، پیشنهادهای طلایی ما برای شماست. در واقع اینها اسکنرهای مناسب شماست.

  • اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220

اگر یادتان باشد چند سال پیش Lide 120 کانن تمام بازار ایران را گرفته بود ! آن قدر که این اسکنر خوب و مقرون به صرفه بود ! حالا مدل ۲۲۰  همان خاصیت را دارد. اسکنر کامل از کانن که می تواند مدارک و برگه های تا سایز آ۴ را برای شما با سرعت قابل قبول و کیفیت بسیار خوب اسکن کند. اسکنر محبوب لاید ۱۲۰ چند سالی است که دیگر تولید نمی شود، چون با سیستمهای عامل جدید به خوبی کار نمی کردف اما لاید ۲۲۰ حالا نفر اول بازار است، قیمت مناسب و کیفیت مطلوب از مهمترین دلایلی است که Lide 220 کانن را محبوب کرده است.

قیمت این محصول طبیعتاً ثابت نیست، اگر می خواهید آخرین قیمت این اسکنر محبوب را ببینید، اینجا کلیک کنید.

  • اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 300

مدل ارتقا یافته همان لاید ۲۲۰ است، اما عمق رنگ ها بیشتر شده است و می توانید فایلهای با کیفیت تری را نسبت به Lide 220 از این دستگاه انتظار داشته باشید. اگر گرافیست هستید یا نیاز به فایلهای با کیفیت تر و حجیم تری دارید، بهتر است از Lide 300 استفاده کنید، اما حواستان باشد که شاید برای افراد معمولی بهبود کیفیت Lide 300 به Lide 200 خیلی قابل تشخیص نباشد.

قیمت Lide 300 معمولاً کمی بالاتر از Lide 220 است، البته که خیلی فرق ندارند. آخرین قیمت این اسکنر کانن را اینجا ببینید.

  • اسکنر اپسون مدل EPSON Perfection V19

احتمالاً شنیده اید که می گویند فلان محصول مرگ ندارد ! اپسون V19 هم از همان اسکنرهایی است که مرگ ندارد ! تا شما سلامت هستید انشاالله اپسون v19 هم همراه شما سلامت خواهد بود. اسکنر پرکار و فوق العاده ای است، اما در بازار ایران کمتر به آن پرداخت می شود. خانه پرینتر، مرکز اصلی اسکنرهای اپسون است که می توانید اطلاعات کاملتر این اسکنر را از تیم فروش و پشتیبانی خانه پرینتر بپرسید. شماره تلفن خانه پرینتر، ۰۲۱۸۸۳۴۸۷۹۵ که پشتیبانی خانه پرینتر پاسخگوی شما خواهد بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا