کد خبر: 28020182938
اخبار شرکت هابانک و بیمه

کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی بانک مسکن در مجموعه وزارت راه و شهرسازی

روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن در مراسم گردهمایی سراسری روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی موفق به کسب رتبه برتر شد.

‌به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن – هیبنا، روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن در مراسم گردهمایی سراسری روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی موفق به کسب رتبه برتر در بخش تولید محتوای چند رسانه‌ای و متنی، تعامل با رسانه‌ها و حضور در شبکه‌های اجتماعی شد.

در این مراسم از مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن به واسطه عملکرد این مجموعه با اهدای لوح، تقدیر شد.

در متن تقدیر وزیر راه و شهرسازی از مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن آمده است:

هنر مردم‌داری، آگاهی‌بخشی و امید به جامعه زمینه‌ساز همدلی و همزبانی میان مردم و مسوولین و اعتلا و سربلندی ایران اسلامی است. که این مهم با یاری و همت روابط عمومی مسیر می‌شود.

با توجه به جمع‌بندی عملکرد آن روابط عمومی در سال ۱۴۰۰ و به ویژه شش ماهه دولت مردمی سیزدهم به پاس رتبه برتر در بخش تولید محتوای چند رسانه‌ای و متنی و تعامل با رسانه‌ها و حضور در شبکه‌های اجتماعی این لوح سپاس تقدیم و از شما مدیر وظیفه‌شناس که با تخصص، تعهد و مهارت لازم کاری، تلاش در بهبود مستمر فعالیت‌های روابط عمومی دارید، تقدیر و قدردانی می‌نماید.

در پناه مهر الهی همواره در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی موفق و موید باشید.

رستم قاسمی

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا