کد خبر: 26050196828
اخبار شرکت ها

کسب ۳۵ عنوان قهرمانی توسط تیم فوتبال فولاد هرمزگان

مدیرعامل فولاد هرمزگان از کسب ۳۵ عنوان ملی و بین‌المللی قهرمانی توسط تیم فوتبال فولاد هرمزگان در ۱۵ ماه اخیر خبر داد و گفت: فولاد هرمزگان در حوزه ورزش و فعالیت‌های اجتماعی پیشرو است.

عطاءالله معروفخانی، امروز (۲۶ مرداد) در مراسم استقبال از تیم شش نفره فولاد هرمزگان، قهرمان مسابقات فوتبال کارگری مسابقات جهانی شرکت‌های کارگری در کشور روسیه، اظهار کرد: به تک تک اعضای تیم که با تلاش خود قهرمانی جهان را به نام ایران ثبت کرده و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آوردند و موجب خوشحالی مردم کشور و استان هرمزگان شدند.

وی افزود: ما در طول ۱۵ ماه گذشته ۲ قهرمانی را در سطح جهانی و ۳۳ مقام استانی و کشوری را کسب کردیم که نتیجه بی‌نظیری بوده است. اگر موفقیت‌هایی در عرصه تولید و توسعه فولاد و یا در عرصه ورزش داشتیم، با همراهی مهندس دوستی استاندار هرمزگان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مهندس طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه ممکن شد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان تصریح کرد: ما همواره مصمم هستیم که برای خوشحالی مردم این استان در حوزه ورزش و فعالیت‌های اجتماعی پیشرو باشیم.

ما این مسیر را برای حمایت از ورزش هرمزگان ادامه خواهیم داد؛ چراکه به ظرفیت‌های این استان ایمان دارم.

معروفخانی تصریح کرد: امیدوارم با کمک و همراهی مسئولان استانی، عزیزان ما در تیم فوتبال فولاد هرمزگان بتوانند در عرصه‌های ملی و بین‌المللی موفق به کسب مقام قهرمانی شوند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا