کد خبر: 13040035880
اقتصاداقتصاد کلانبازرگانی

کشفیات عجیب مواد مخدر، سلاح و قرص در روزهای گذشته توسط گمرک

سخنگوی گمرک گفت: طی روزهای گذشته توسط پرسنل گمرک، خرمای حاوی تریاک، اسفنج تشک آغشته به تریاک، حشیش در سیم کشی کامیون، سلاح جنگی و ظروف نوشابه حاوی مواد مخدر، کفش و سبزی حاوی قرص کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا، سید روح اله لطیفی،سخنگوی گمرک اظهار داشت:در روزهای اخیر، یک محموله پستی خرما که بنا بود از طریق پست به مقصد انگلستان ارسال شود، با بررسی همکاران گمرک در  بخش امانات پستی، ۲۵۰گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در بین خرماها جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

وی افزود: همکاران ما با مشکوک شدن به محموله “ابر تشک” که بنا بود به کانادا ارسال شود  متوجه شدند که این ابرها آغشته به تریاک است وچهار کیلو و ۲۲۰گرم ابر آغشته به تریاک نیز با صورتجلسه کشف در اختیار مقام  ذیصلاح قرار گرفت.

سخنگوی گمرک توضیح داد:در  دو محموله پستی دیگر به مقاصد انگلستان و استرالیا که به ترتیب  کفش اسپرت و سبزی خشک شده بود  ۲۳۷ عددقرص دیانابول(در کف کفش جاسازی شده بود) و دوهزار عدد قرص متادون ۴۰ (در بین سبزی ها جاسازی شده بود) کشف و ضبط شد.

لطیفی در خصوص سایر کشفیات انجام شده گفت: کشف دو بسته حشیش به وزن ناخالص یک کیلو و ۵۰ گرم، در کانال سیم کشی زیر کانتینر کامیون ترکیه ای توسط مربیان سگ های موادیاب در گمرک بازرگان، کشف سلاح جنگی با مقادیر زیادی فشنگ در مرز پرویزخان و کشف ۸ بطری یک و نیم لیتری حاوی تریاک از اتوبوس مسافربری با هماهنگی سایر دستگاه ها در استان هرمزگان بخشی از کشفیات پرسنل  گمرک در روزهای اخیر بوده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا