کد خبر: 09060044388
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

کشف و بهره‌برداری از منابع جدید آبی سیستان و بلوچستان با حمایت بانک پارسیان

با حمایت شرکت سرمایه‌گذاری بانک پارسیان، استفاده از فناوری‌های نوین در کشف و بهره‌برداری از منابع جدید آبی استان سیستان و بلوچستان تسهیل و پشتیبانی خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پارسیان، در مراسمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان، تفاهم‌نامه «توسعه و به کارگیری فناوری‌های نوین مطالعات تکمیلی، اکتشاف و بهره‌برداری از آب‌های ژرف استان سیستان و بلوچستان» به امضای نمایندگان سه حوزه معاونت فناوری ریاست‌جمهوری، استانداری سیستان و بلوچستان و سرمایه‌گذاری بانک پارسیان رسید.

در این مراسم، کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان، با قابل توجه عنوان کردن حجم ارائه تسهیلات در حوزه دانش‌بنیان و صندوق‌های جسورانه گفت: این تفاهم‌نامه در ادامه همکاری‌ها برای توسعه فعالیت‌های فناورانه در کشور بوده که به تامین آب منجر می‌شود.

موضوع تفاهم‌نامه «توسعه و به کارگیری فناوری‌های نوین مطالعات تکمیلی، اکتشاف و بهره‌برداری از آب‌های ژرف استان سیستان و بلوچستان» سرمایه‌گذاری در حوزه آب‌های ژرف است به طوری‌که استفاده از فناوری‌های نوین مطالعات تکمیلی، اکتشافی و بهره‌برداری از این آب‌ها در سیستان و بلوچستان رونق گیرد.

بسترسازی، نهادینه‌کردن و مستندسازی انجام مطالعات و تحقیقات مرتبط با موضوع تفاهم‌نامه، بهره‌برداری از آب‌های تجدیدپذیر در محدوده طرح، شناسایی و انتقال فناوری‌های پیشرفته شناسایی آبخوان‌های پی‌سنگی و نیز کمک به بومی‌سازی دانش‌های فنی مربوط به بهره‌برداری آب‌های ژرف منطقه از جمله اهداف این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

با امضای این تفاهم‌نامه زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه آب‌های ژرف زمینه استفاده از توانمندی فناوران کشور و تجارب بین‌‌الملل برای توسعه در به کارگیری فناوری‌های مورد نیاز فراهم خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا