کد خبر: 31050197615
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

کف‌سازی قیمت در ۲۱هزار دلار / حرکت بعدی بازار رمزارز چیست؟

در ادامه روند بازار رمزارز، بیت‌کوین در حال کف‌سازی موقت در سطح ۲۱هزار است، اگر این کف بتواند به خوبی عمل کند، می‌توان انتظار یک رشد موقت در قیمت بیت‌کوین را داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز ۳۱مرداد ۱۴۰۱، بازار رمزارز همچنان درگیر نبرد گاوها و خرس‌ها بر سر حمایت ۲۱هزار دلاری است. گفتنی‌ست، به عقیده تحلیلگران، اگر گاوها موفق شوند بیت‌کوین را بالای ۲۱هزار دلار نگهدارند، شرایط برای بازگشت موقتی بیت‌کوین به سطوح بالاتر محیا خواهد شد.

بیت‌کوین و بازار رمزارز در روندی منفی

پس از این که قیمت بیت‌کوین به زیر سطح حمایت ۲۲۰۰۰ دلار رسید. اتریوم نیز به منطقه حمایت ۱۵۵۰ دلار بازگشت. در سایر بازار رمزارز نیز، بایننس‌کوین توانست ۵ درصد افزایش یابد و EOS نیز در حال افزایش شتاب صعودی خود است.

در حال حاضر بیت‌کوین در حال تثبیت است و با موانع زیادی نزدیک به ۲۲۰۰۰ دلار روبرو است. به طور مشابه، اکثر آلت‌کوین‌های اصلی پس از نزول به منطقه حمایتی خود، بازگشتی را در قیمت تجربه کردند. اتریوم نیز به زیر سطوح حمایتی ۱۷۵۰ و ۱۶۵۰ دلاری سقوط کرد. ریپل هم پشتیبانی ۰٫۳۳۵ دلار را آزمایش کرد. کاردانو نیز بالاتر از حمایت ۰٫۴۵ دلار خود را تثبیت می‌کند.

روند بیت‌کوین

بیت‌کوین در حال حاضر زیر سطح حمایت ۲۲هزار و ۲۱هزار و ۵۰۰ دلار معامله می‌شود. در جهت صعودی، قیمت نزدیکی سطح ۲۱هزار و ۶۵۰ دلار با مقاومت روبرو‌ست. مقاومت بعدی نزدیک به سطح ۲۲هزار دلار است. مقاومت اصلی هفتگی اکنون نزدیک به ۲۳هزار دلار قرار دارد، که بالاتر از این مقاومت قیمت ممکن است افزایش جدیدی را آغاز کند.

پشتیبانی نزدیک قیمت از جهت نزولی روند، سطح ۲۱۲۰۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۱۰۰۰ دلار قرار دارد، که در زیر آن قیمت می‌تواند روند نزولی خود را دوباره از سر بگیرد.

روند اتریوم

قیمت اتریوم با شتابی نزولی زیر سطح ۱۷۵۰ریزشش افزایش یافت. حتی سطح ۱۵۵۰ دلاری را آزمایش کرد. در حال حاضر اتریوم  بالای سطح ۱ هزار و ۵۵۰ دلار معامله می‌شود. در روند صعودی، قیمت می‌تواند در نزدیکی سطح ۱۶۵۰ دلار با مقاومت روبرو شود. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۱۷۲۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند به طور پیوسته افزایش داشته باشد.

در روند نزولی، حمایت اولیه نزدیک به ۱۵۵۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی قیمت سطح ۱۵۰۰ دلار است که درصورت سقوط قیمت پایین‌تر از این سطح، می‌توان انتظار رسیدن اتریوم به سطوح پایین‌تر و حتی ۱هزار و ۴۰۰ را داشت.

سایر آلت‌کوین‌های بازار رمزارز

کاردانو شتاب نزولی در زیر حمایت ۰٫۵۰ دلار را کسب کرد. قیمت منطقه حمایت ۰٫۴۵ دلار را آزمایش کرد و مرحله تثبیت را آغاز نمود.

بایننس‌کوین به خوبی بالاتر از منطقه حمایتی ۲۷۵ دلاری باقی ماند و بیش از ۵ درصد افزایش یافت. قیمت در حال حاضر مقاومت نزدیک این رمزارز سطح ۳۰۰ دلار و بعد از آن سطح ۳۰۵ دلار است.

سولانا به زیر منطقه حمایتی ۳۵ دلار خود رسید. اکنون در حال تصحیح ضرر و آزمایش ۳۶٫۵۰ دلار است. مقاومت اول نزدیک به ۳۷٫۲۰ دلار قرار دارد، که بالاتر از آن ممکن است قیمت به طور پیوسته افزایش یابد.

قیمت ریپل زیر حمایت ۰٫۳۵ دلار معامله شد و ۰٫۳۳۵ دلار را نیز آزمایش کرد. اکنون ریپل در حال تثبیت است و امکان شروع تلاش برای رسیدن به بالای منطقه مقاومت ۰٫۳۵ دلار وجود خواهد داشت.

چند آلت‌کوین دیگر بازار از جمله DOT، SHIB، MATIC، UNI، FTT، VET، EOS، EGLDو AAVE در حال تصحیح ضرر خود هستند. از این میان، EOS  بیش از ۸ درصد افزایش یافت و بالاتر از سطح ۱٫۵۵ دلار معامله می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا