کد خبر: 17030031049
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

کلنگ‌زنی و افتتاح ۶ مدرسه در خوزستان و لرستان از سوی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در حوزه ساخت مدرسه و توسعه فضاهای آموزشی کشور، سه باب مدرسه در استان لرستان، دو باب مدرسه در استان خوزستان افتتاح و عملیات احداث مدرسه ۱۲کلاسه در دزفول را آغاز کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، در روزهای ۴و ۵خرداد با حضور مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و شماری از مسئولان استانی و محلی ۵باب مدرسه در استان‌های لرستان و خوزستان افتتاح و هم‌زمان با روز دزفول عملیات احداث مدرسه ۱۲کلاسه در منطقه مهرشهر شهرستان دزفول آغاز شد.

راحله شهرابی مدیر امور حوزه راهبری و روابط‌عمومی بانک پاسارگاد ضمن اشاره به فعالیت‌های گسترده بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی به‌خصوص در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی، گفت: بانک پاسارگاد تاکنون ۲۵مدرسه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، البرز، آذربایجان شرقی، خوزستان، لرستان و گلستان ساخته است و ساخت ۱۱مدرسه دیگر در استان لرستان را در دستور کار خود دارد.

در حوزه ساخت کتابخانه نیز، ۱۷کتابخانه در استان‌های اردبیل، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس از سوی بانک احداث شده که تنها بخشی از اقدامات بانک در حوزه فرهنگی است.

مدارس افتتاح شده در استان لرستان شامل ۳مدرسه در روستاهای شیراوند، دمرود علیا و همت آباد هستند.

با افتتاح این مدارس ۱۴کلاس درس و بیش از ۱۲۰۰مترمربع به مجموعه فضای آموزشی استان لرستان افزوده شد.

همچنین با افتتاح ۲مدرسه در روستای ذبید‌دبات و شهر الوان در استان خوزستان، ۱۲کلاس درس و بیش از ۲۰۰۰مترمربع به فضای آموزشی استان نیز افزوده شد.

آغاز عملیات احداث مدرسه ۱۲کلاسه در مهرشهر دزفول نیز موجب شد تا فرزندان عزیزمان در این منطقه در آینده ای نزدیک از وجود مدرسه‌ای در مقطع متوسطه برخوردار شوند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا