کد خبر: 05119913470
بانک و بیمه

کمپین نرم افزار پویانگار ملل (فام) با هدف وفادارسازی مشتریان

نرم افزار “فام” که یکی از جامع ترین نرم افزارهای موبایلی در حوزه پرداخت در کشور به شمار می آید، به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار که امسال با شب یلدا مقارن شده است از کمپین مناسبتی خود با هدف وفادارسازی مشتریان پرده برداری کرد.

در این کمپین به تمامی مشتریانی که از تاریخ ۲۹ آذر لغایت ۱۲ دی ماه ۱۳۹۹ در اپلیکیشن فام عضو شده و شارژ یا بسته اینترنتی خرید نماید به قید قرعه یک دستگاه کنسول بازی PS4 تعلق خواهد گرفت. لازم به ذکر است این کمپین نه تنها برای مشتریان جدید، بلکه برای مشتریان فعلی نیز قابل استفاده بوده و اگر مشتری فعلی فام هستید می توانید در بازه مذکور، حداقل یک تراکنش را ثبت کرده تا بتوانند وارد قرعه کشی شوند.

تنها با انجام یک تراکنش می توانید وارد قرعه کشی شوید، منتها برای افزایش شانس برنده شدن بایستی تراکنش های بیشتری انجام دهید و به ازای هر تراکنش بیشتر امتیاز شما بلافاصله از طریق اعلان ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است فام، به عنوان اپلیکیشن معتبر پرداخت، در حوزه های متنوع پرداخت نظیر: خرید بسته های اینترنت، کارت به کارت، شارژ، استعلام و پرداخت انواع قبوض و.. فعالیت می کند.

تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از ملل

تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از موسسه اعتباری ملل شعبه امام خمینی (ره)

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی از عملکرد شعبه امام خمینی (ره) مشهد تقدیر به عمل آورد.

بنابر این گزارش در پی تفاهم نامه منعقده فیمابین موسسه اعتباری ملل و وزارت آموزش و پرورش در خصوص اعطای وام قرض الحسنه به فرهنگیان محترم سراسر کشور و نظر به عملکرد ارزشمند مسئولین و کارکنان شعبه امام خمینی (ره) مشهد در خصوص تسریع در تشکیل ۳۰۴ فقره پرونده تسهیلاتی فرهنگیان، مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی از عملکرد این شعبه و تعامل خوب و سازنده با فرهنگیان به صورت خاص تقدیر و تشکر به عمل آورد.

متن این تقدیرنامه بدین شرح است:

” بدینوسیله از تلاش های موثر و ارشمند حضرتعالی و همکاران در تعامل خوب و سازنده با کارکنان این اداره کل تقدیر و تشکر می نمایم، امید است در سایه ی عنایت حضرت حق و با تدبیر و عنایت جنابعالی در فضایی سرشار از صمیمیت و همدلی بتوانیم گامی موثر در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برداریم.”

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا