کد خبر: 04020179388
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

کمک ۱۵ میلیارد ریالی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای آزاد زندانیان

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شرکت در برنامه شبکه تلویزیونی افق با اشاره به اینکه کارکنان این بانک بخشی از حقوق خود را برای کارهای نیک اختصاص می‌دهند، از اختصاص مبلغ ۱۵ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهرایران، «سید سعید شمسی‌نژاد» با حضور در برنامه «پویش دوباره زندگی» که به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد تهیه و از شبکه «افق» پخش می‌شود، از اهتمام بانک‌های قرض‌الحسنه برای مشارکت در فعالیت‌های عام‌المنفعه از جمله آزادسازی زندانیان نیازمند و کمک به اشتغالزایی این افراد پس از آزاد شدن از زندان خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این حوزه از سوی بانک‌های قرض‌الحسنه بیان داشت: شاخص عملکردی این بانک‌ها نشان از عملکرد بسیار مطلوب آن‌ها در شبکه بانکی دارد و در این میان بخشی از فعالیت‌ها نیز به سمت کارهای عام‌المنفعه و خیر سرازیر شده است.

شمسی‌نژاد افزود: مردم به قرض‌الحسنه علاقه‌مند هستند و این مهم عاملی شده که در پرداخت اقساط خود بسیار دقیق باشند؛ به‌طوری که اکنون معوقات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کمتر از نیم درصد است و این موضوع ما را برای حضوری پررنگ‌تر و ارائه خدمات بیشتر به آحاد مردم جامعه تشویق می‌کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا