کد خبر: 04120071750
اخبار شرکت ها

گام بلند پتروشیمی خوزستان برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی

پتروشیمی خوزستان در راستای حمایت از تولید داخلی، ۱۰ تفاهنامه برای تامین قطعات و موضوعات فنی مورد نیاز خود با شرکت های داخلی به امضا رساند.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی خوزستان، رضا صالح احمدی مدیر عامل این پتروشیمی و تیم فنی همراه با حضور در “سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل” ضمن گفت و گو با تولیدکنندگان از نزدیک در جریان توانمندی ها و محصولات تولیدی این شرکت ها قرار گرفتند.

دستاوردهای حضور پتروشیمی خوزستان

صالح احمدی در این دیدارها گفت: مهم ترین دستاوردهای حضور پتروشیمی خوزستان در این نمایشگاه تلاش برای شناخت بهتر از توانمندی های شرکت های تامین کننده داخلی و ایفای نقش برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: خوشبختانه تولیدکنندگان داخلی به سطح بالایی از توانمندی در تولید قطعات و ارائه خدمات فنی مورد نیاز در صنعت پتروشیمی دست یافته اند. و این نویدبخش آینده ای روشن در این زمینه است.

صالح احمدی تاکید کرد: هدف پتروشیمی خوزستان این است تا از محصولات تولیدی در کشورهای دیگر مادام که تولیدات داخلی آن در بازار موجود است، استفاده نکند. از همین رو این نمایشگاه فرصت لازم را فراهم آورد. تا این شرکت با شناخت توانمندی های تولیدکنندگان داخلی، گام بلندی را برای حمایت از این تولیدکنندگان بردارد.

۱۰ تفاهمنامه با تولیدکنندگان داخلی

شایان ذکر است در حاشیه این دیدارها پتروشیمی خوزستان ۱۰ تفاهمنامه با تولیدکنندگان داخلی به امضا رسانده است.

این تفاهمنامه ها در زمینه ساخت سانتریفیوژها، ساخت قطعات مکانیکال سیل و پمپ مگنت، کاتالیست ریفورمینگ خشک، ساخت مبدل های صفحه ای آلفاآلاوال، ساخت Blower ها و کاتالیست های جاذب درایر است.

همچنین ساخت Bowl سپراتورها، کاتالیست گوگرد زدایی، ساخت قطعات کمپرسورهای چیلر و افزودنی های کولینگ از دیگر سرفصل های تفاهمنامه همکاری است. که با تولیدکنندگان داخلی به امضا رسید. تفاهمنامه هایی نیز درباره موضوعات فنی با دیگر تولیدکنندگان داخلی به امضا رسیده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا