کد خبر: 25040191656
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

گام رو به جلوی ویپاد در افزایش سقف اعتباردهی بدون ضامن و وثیقه

 ویپاد، ترابانک پاسارگاد، سقف حساب پشتوانه خود را از سه میلیون به پنج میلیون تومان افزایش داد.

به گزارش ایبِنا؛ از زمستان سال ۱۴۰۰، ویپاد با هدف توسعه فراگیری مالی و دسترسی همگانی به خدمات پایه بانک پاسارگاد امکان دریافت تسهیلات خرد با نام حساب پشتوانه ویپاد را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

در این طرح، مشتریان ویپاد می‌توانند کاملا آنلاین، بدون ضامن و وثیقه، در کمتر از سه دقیقه، نسبت به فعال‌سازی حساب پشتوانه اقدام کنند.

سقف اعتبار حساب پشتوانه از ابتدا تاکنون، سه میلیون تومان بوده و اکنون به پنج میلیون تومان افزایش یافته و به تدریج برای همه کاربران خوش‌حساب، حساب پشتوانه فعال خواهد شد.

حساب پشتوانه، نام نوعی از تسهیلات کوتاه‌مدت است که بدون نیاز به ضامن و وثیقه و بر مبنای اعتبارسنجی سوابق درخواست‌کننده، اعطا می‌شود. فرایند درخواست، کاملا آنلاین بوده و در کمتر از سه دقیقه قابل انجام است.

با درخواست و فعال‌سازی حساب پشتوانه، اعتباری به مشتری تخصیص می‌یابد که با استفاده از آن، می‌توان بدون محدودیت در مراکز خرید، از هر فروشگاه فیزیکی یا اینترنتی در سراسر کشور، خرید کرد.

پس از فعال‌سازی، حساب پشتوانه به حساب دیجیتال (حساب اصلی مشتری) متصل می‌شود و مبالغ خرید با کارت و حساب ویپادی، با رعایت شرط ۵۰-۵۰ به صورت خودکار از حساب پشتوانه کسر می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا