کد خبر: 240702140507
اقتصادبازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانی

گردهمایی ماشین بازها / نمایشگاه تهران ۴ روز پاتوق شد +تصاویر

سومین نمایشگاه بین المللی خدمات، تقویت و تزئین خودرو افتتاح شد.

سومین نمایشگاه بین المللی خدمات، تقویت و تزئین خودرو امروز ۲۳ مهر ماه با حضور مهدی ضیغمی رییس سازمان توسعه تجارت ایران، احمدرضا علایی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تهران وجمعی از فعالان و متخصصان این حوزه با همت شرکت نیکا شایستگان تیس (نیکاتیس) در محل دائمی نمایشگاه های بین اللمللی تهران برگزار شد.

۵۵ شرکت داخلی فعال در حوزه خدمات، تقویت و تزیین خودرو در مساحتی بالغ بر ۳۵۰۰ متر مفید آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه های شرکت های تولیدکننده خودرو، مجموعه های تولیدکننده تجهیزات تعمیرگاهی، تولیدکنندگان تجهیزات آفرود، تولیدکنندگان تجهیزات تغییر کاربری خودرو و… را در معرض دید متخصصان و علاقه مندان به این حوزه قرار داده اند.

بخشی از مشارکت کنندگان در این رویداد نیز در بخش تقویت و تزیین خودرو فعالیت دارند.تزیین خودرو به صورت زنده در مقابل چشم بازدیدکنندگان، بخش کارواش برای خودروها به منظور نمایش خدمات به روز فعالان این حوزه، بخش خدمات تعمیرگاهی و برگزاری کارگاه های تئوری از جمله برنامه های جانبی این رویداد عنوان شده است.

به گزارش تیتر کوتاه علاقه مندان به این رویداد می توانند از امروز تا ۲۶ مهر ماه و از ساعت ۸ الی ۱۵ در سالن ۳۸ ب نمایشگاه های بین المللی تهران از این رویداد بازدید کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا