کد خبر: 180902145721
اخبار شرکت هابانک و بیمه

گسترش فضاهای آموزشی کشور، گامی بلند در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد، با اهدای مدرسۀ میثم به دانش‌آموزان روستای کناربلوط استان لرستان، نوای خوش مسئولیت اجتماعی را در گوش اهالی این منطقه طنین‌انداز کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، مدرسۀ سه‌کلاسۀ میثم واقع در روستای کناربلوط شهرستان پلدختر استان لرستان، در روز چهارشنبه ۱۵آذر۱۴۰۲ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان پلدختر، دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و جمعی از مدیران ارشد این بانک، دکتر بهاروند مدیر کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان و سایر مسئولان آموزشی و اداری شهرستان پلدختر و مردم شریف این روستا افتتاح شد. این مدرسه یکی از ۵۴ مدرسۀ اهدایی بانک پاسارگاد در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی و توسعۀ زیرساخت‌های آموزشی کشور است.

این بانک از سال ۱۳۹۸، با دقت و تمرکز ویژه بر مناطقی که بر اثر حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله خسارت جدی دیده بودند، نوسازی و ساخت فضاهای فرهنگی و آموزشی را موردتوجه قرار داد. مدرسۀ سه‌‎کلاسۀ میثم نیز بیست‌وپنجمین مدرسۀ اهدایی از سوی بانک پاسارگاد به روستاها و مناطق کم‌برخوردار و آسیب‌دیدۀ استان لرستان است.

لازم به ذکر است در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، البرز، آذربایجان شرقی، خوزستان، لرستان، خراسان جنوبی نیز مدارسی احداث و به مردم ایران عزیز تقدیم شده است.

گفتنی است بانک پاسارگاد در حوزه ساخت مراکز فرهنگی و آموزشی علاوه‌بر مدرسه‌سازی، ساخت ۱۸ کتابخانه را نیز در کارنامۀ مسئولیت اجتماعی خود ثبت کرده است و افتتاح ۴ کتابخانه دیگر هم عنقریب در مناطق روستایی استان‌ها محقق خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا