کد خبر: 220901112635
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

گسترش همکاری بانک شهر و سازمان حج و زیارت

مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای کمک به سرانجام رسیدن برنامه های کلان سازمان حج و زیارت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از زائران را دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی در مراسم امضای تفاهمنامه میان بانک شهر و سازمان حج و زیارت کشور که با حضور دکتر سید صادق حسینی رئیس این سازمان برگزار شد، گفت: بانک شهر به عنوان بانکی جوان و نوآور در شبکه بانکی کشور؛ از هیچ حمایتی در جهت ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات و حجاج بیت الله الحرام و برنامه‌های معنوی سازمان دریغ نخواهد کرد.

دکتر احمدی با بیان اینکه ارائه تسهیلات خرد به زائران حرم اماکن متبرکه را با هدف تسهیل شرایط سفر هموطنان ، به صورت جدی در دستور کار قرار دادیم، افزود: اعتقاد راسخ داریم که حمایت از برنامه های سازمان حج و زیارت و خدمت به زائران باعث خیر و برکت معنوی برای بانک شهر خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز تسهیل سفر هموطنان به عتبات عالیات و سرزمین وحی وظیفه همگانی تمامی دستگاه های کشور است، تصریح کرد: در پی کسب منافع مادی در این تفاهمنامه نبوده ایم و آغاز همکاری مشترک با سازمانی خدمت رسان به زائران اماکن زیارتی را فراتر از هرگونه نفع مالی و مادی می دانیم.

دکتر احمدی با بیان اینکه بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک بانکی موفق و پیشرو است، افزود: در این راستا آمادگی داریم پلتفرمی مختص به زوار را طراحی کنیم تا زائر گرامی کیف الکترونیکی داشته باشند و به جای همراه داشتن پول نقد بدین صورت از خدمات استفاده کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا